سوالات کنکور ریاضی 98

در این پست دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی 98 (نظام قدیم آموزشی و نظام جدید) همراه با پاسخنامه کلیدی و تشریحی برای هر درس جهت دانلود قرار گرفته است.

دانلود سوالات کنکور ریاضی 98 همراه با کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی (نظام قدیم و نظام جدید)

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور ریاضی 98 می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی 98 به همراه کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. لازم به ذکر است داوطلبان نظام قدیم آموزشی و نظام جدید در کنکور 98 به دفترچه های سوالات عمومی و اختصاصی جداگانه ای در گروه آزمایشی خود پاسخ دادند. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان هر دو نظام آموزشی آورده شده است. پیشتر سازمان سنجش اعلام کرده بود که امسال آخرین سالی است که در کنکور دفترچه سوالات نظام قدیم و جدید به صورت جداگانه خواهد بود و در کنکور سراسری سال 99 تنها یک دفترچه سوالات در هر گروه آزمایشی خواهیم داشت و داوطلبان نظام قدیم باید همگام با نظام جدید آموزشی در کنکور 99 شرکت کنند.

کنکور ریاضی 98 یکی از پنج گروه آزمایشی می باشد که در چند سال اخیر مرتبا از تعداد شرکت کننده ‌های آن کاسته شده  است. در انتهای پست سوالات کنکور ریاضی 98 با پاسخنامه تشریحی در مورد تعداد سوال و سایر اطلاعات دفترچه کنکور ریاضی98 به طور مفصل توضیح داده شده است که در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد دفترچه سوالات کنکور 98ریاضی می پردازیم . دفترچه سوالات کنکورریاضی 98 در دو قسمت برای داوطلبان آماده می‌شود که که در جلسه کنکور در بخش نخست سوالات دفترچه عمومی کنکورریاضی 98 در اختیار داوطلبان کنکور ریاضی قرار میگیرد . دفترچه شماره یک ( عمومی ) شامل چهار درس عمومی می باشد که این درس ها به ترتیب دفترچه شامل زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی می باشد . دفترچه شماره دوم ( اختصاصی ) شامل پنج درس می باشد که به ترتیب قرار گیری در دفترچه سوالات کنکور تجربی 98 شامل ریاضیات، فیزیک و شیمی است.لازم به ذکر است عنوان درس‌ها و ترتیب قرار گیری آن‌ها در دفترچه های نظام قدیم و نظام جدید یکسان است. در ادامه می توانید دفترچه سوالات کنکورریاضی98 با پاسخ تشریحی کنکور ریاضی 98 نظام جدید و پاسخ تشریحی کنکور ریاضی 98 نظام قدیم را دانلود کنید.

دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی 98 ( نظام جدید  و نظام قدیم)

کنکور ریاضی 98با بیش از164 هزار داوطلب در روز پنج‌شنبه 13 تیرماه برگزار گردید. در کنکور سراسری امسال گروه ریاضی کمترین میزان داوطلب را داشت. در این بخش دفترچه سوالات کنکور ریاضی 98 نظام جدید و نظام قدیم را جهت دانلود شما عزیزان قرار داده‌ایم. دفترچه سوالات عمومی ( دفترچه شماره 1) شامل 100 سوال است که داوطلبان باید در مدت 75 دقیقه بدان پاسخ دهند. پس از اتمام مهلت پاسخگویی، دفترچه سوالات تخصصی توزیع می‌شود که دواطللبان باید در مدت 175 دقیقه به 135 سوال دروس تخصصی پلسخ دهند. لازم به ذکر است که دو دفترچه سوال همراه با یک برگه پاسخنامه هستند. ساعاتی پس از برگزاری آزمون تجربی 98 و در ساعت 14 همان روز دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور 98 ریاضی بر روی خروجی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که در ادامه می توانید دفترچه سوالات عمومی و تخصصی را برای هر دو نظام آموزشی ( نظام قدیم و نظام جدید) دانلود کنید.

دفترچه سوالات عمومی و تخصصی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : همکلاسی
حجم : 6.35 مگابایت
منبع : سنجش

دفترچه سوالات عمومی و تخصصی کنکور ریاضی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : همکلاسی
حجم : 6.45 مگابایت
منبع : سنجش

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور ریاضی 98 ( نظام جدید + نظام قدیم)

در این بخش می‌توانید پاسخنامه کلیدی کنکور ریاضی 98 را که توسط سازمان سنجش منتشر شده مشاهد کنید. عکس اول مربوط به پاسخنامه کلیدی کنکور ریاضی 98 نظام جدید آموزشی است و عکس دوم پاسخنامه کلیدی کنکور ریاضی 98 نظام قدیم می‌باشد. 

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

کلید کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

کلید کنکور ریاضی 98 (نظام قدیم)

پاسخنامه تشریحی ادبیات فارسی کنکور ریاضی 98 ( نظام جدید + نظام قدیم)

زبان و ادبیات فارسی با ضریب چهار بالاترین ضریب را در میان سوالات عمومی کنکور سراسری دارد. از این رو می‌توان گفت ادبیات اثرگذارترین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور است. در کنکور سراسری 98 همچون سال‌های گذشته 25 سوال از 100 سوال دروس عمومی مربوط به ادبیات است و مدت زمان تقریبی پاسخگویی بدین سوالات بنا  بر آنچه که روی دفترچه سوالات آمده 18 دقیقه است.  در ادامه می توانید نموداری را مشاهده کنید که میزان دشواری سوالات ادبیات کنکور ریاضی 98 را از دید داوطلبان نشان می‌دهد. در نمودار اول  نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام جدید و در نمودار دوم نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام قدیم آورده شده است. همچنین  پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور ریاضی 98 نظام جدید وپاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور ریاضی 98 نظام قدیم  برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

میزان دشواری سوالات ادبیات کنکور ریاضی 98 نظام جدید

میزان دشواری ادبیات کنکور ریاضی 98- نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : مرتضی منشاری
حجم : 1.72 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : دکتر وسکری
حجم : 1.57 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان عربی کنکور ریاضی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

در ادامه این پست پاسخنامه تشریحی عربی کنکور ریاضی 98 را برای داوطلبان آماده کرده‌ایم . عربی همچون زبان انگلیسی در میان دروس عمومی ضریب دو را داراست . نتایج نظرسنجی از دواطلبین کنکور تجربی 98 در خصوص سطح سوالات عربی در کنکور تجربی (نظام قدیم و نظام جدید) را می توانید به صورت دو نمودار مجزا از هم مشاهده کنید. در ادامه پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 هم برای نظام قدیم و هم برای نظام جدید برای دانلود قرار گرفته شده است.

پاسخنامه تشریحی عربی کنتکور ریاضی 98 نظام جدید

پاسخنامه عربی کنکور ریاضی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : دانیال حیدری
حجم : 1.87 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی عربی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : پیمان شهبازی
حجم : 1.87 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : مروج
حجم : 1.64 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فرهنگ و معارف اسلامی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

پس از بررسی پاسخ‌های تشریحی دروس قبل نوبت به بررسی پاسخنامه تشریحی دینی کنکور ریاضی 98 می‌رسد. فرهنگ و معارف اسلامی سومین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور تجربی 98 است که 25 سوال از 100 سوال عمومی بدان اختصاص دارد و مطابق با آنچه که بر روی دفترچه ذکر شده مدت زمان تقریبی پاسخگویی به سوالات آن 17 دقیقه میباشد. معارف پس ادبیات در بین درس عمومی بیشترین ضریب یعنی ضریب 3 را داراست. در ادامه نمودار نظرسنجی در خصوص سطح سوالات معارف کنکور ریاضی 98 را می‌بینید و پس از ان می‌توانید پاسخنامه تشریحی معارف (دینی) کنکور ریاضی 98 را هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم دانلود کنید.

پاسخنامه تشریحی فرهنگ و معارف اسلامی (دینی) کنکور تجربی 98 0 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی معارف (دینی ) کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی دینی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : محمد رضایی بقا
حجم : 3.45 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور ریاضی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه سوالات عمومی است . از سوال 75 تا 100 دفترچه سوالات عمومی بدین درس با ضریب دو اختصاص دارد . مدت زمان پیشنهادی پاسخگویی به سوالات آن 20 دقیقه می‌باشد. در ادامه می‌توانید نموادری را مشاهده کنید که بیانگر نتایج نظر سنجی از دواطلبان کنکور ریاضی 98 ( نظام قدیم و نظام جدید) در خصوص سطح سوالات زبان کنکور ریاضی است. پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور ریاضی 98 هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم در ادامه این پست آورده شده است.

پاسخنامه تشریحی زبان کنکور ریاضی 98 نظام جدیدپاسخنامه تشریحی زبان کنکورریاضی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : فاطمه مرادیان فرد
حجم : 3.03 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : جواد علیزاده
حجم : 1.72 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور ریاضی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : شهاب مهرانفر، حمیده رزمجو
حجم : 1.64 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضیات کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

ریاضیات  از جمله دروس اختصاصی رشته ریاضی است که هم از نظر تعداد سوالات و هم از لحاظ مدت زمان پاسخگویی بیشترین میزان را به خود اختصاص می دهد. 55 سوال از 135 سوال تخصصی به ریاضیات اختصاص دارد که به دواطلبین پیشنهاد شده که در مدت زمان تقریبی 85 دقیقه به سوالات آن پاسخ گویند. در ادامه پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور ریاضی 98 نظام جدید و نظام قدیم را می‌توانید دانلود نمایید. دو نمودار زیر به ترتیب نتایج نظرسنجی از داوطلبین نظام جدید و نظام قدیم را در خصوص سطح سوالات ریاضی کنکور ریاضی 98 نشان می‌دهد.

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور ریاضی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور ریاضی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : ایمان نخستین
حجم : 1.49 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : محمد سرکاری
حجم : 2.66 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : یاسین سپهر
حجم : 2.96 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور ریاضی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : کیومرث نوری‌نژاد
حجم : 2.09 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور ریاضی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

فیزیک  با چهل و پنج سوال و مدت زمان پیشنهادی 45 دقیقه برای پاسخگویی دومین درس در دفترچه سوالات تخصصی کنکور ریاضی 98 است. پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور ریاضی 98 را هم برای نظام قدیم و هم برای نظام جدید می‌توانید در ادامه دانلود کنید. در دو نمودار زیر نتایج نظرسنجی از داوطلبین را در خصوص میزان دشواری سوالات فیزیک کنکور ریاضی 98 را می توانید مشاهده کنید.

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور ریاضی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور ریاضی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : وحید ابراهیم زاده
حجم : 2.95 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : سعید جعفری پناه
حجم : 3.1 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور ریاضی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : میثم دشتیان
حجم : 3.75 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی شیمی کنکور ریاضی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

شیمی آخرین درس از دروس اختصاصی کنکور ریاضی است با سی و پنج سوال و مدت زمان  پیشنهادی سی و پنج دقیقه ای برای پاسخگویی به سوالات آن.  پاسخنامه شیمی کنکور ریاضی 98 نظام جدید و نظام قدیم برای شما عزیزان اماده شده است که می‌توانید آن را دریافت نمایید. 

پاسخنامه شیمی کنکور تجربی 98 نظام جدید

پاسخنامه شیمی کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی شیمی کنکور ریاضی 98 (نظام جدید)
نویسنده : روزبه رضوانی
حجم : 2.06 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی شیمی کنکور ریاضی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : علی بیدختی
حجم : 2.05 مگابایت
منبع : همکلاسی


نظرات ارسال شده 0