سوالات کنکور تجربی 98

در این پست دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی 98 (نظام قدیم آموزشی و نظام جدید) همراه با پاسخنامه کلیدی و تشریحی برای هر درس جهت دانلود قرار گرفته است.

دانلود سوالات کنکور تجربی 98 همراه با کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی (نظام قدیم و نظام جدید)

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور تجربی 98 می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی  سوالات کنکور 98 تجربی به همراه کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. لازم به ذکر است داوطلبان نظام قدیم آموزشی و نظام جدید در کنکور 98 به دفترچه های سوالات عمومی و اختصاصی جداگانه ای در گروه آزمایشی خود پاسخ دادند. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان هر دو نظام آموزشی آورده شده است. پیشتر سازمان سنجش اعلام کرده بود که امسال آخرین سالی است که در کنکور دفترچه سوالات نظام قدیم و جدید به صورت جداگانه خواهد بود و در کنکور سراسری سال 99 تنها یک دفترچه سوالات در هر گروه آزمایشی خواهیم داشت و داوطلبان نظام قدیم باید همگام با نظام جدید آموزشی در کنکور 99 شرکت کنند.

کنکور تجربی 98 یکی از پنج گروه آزمایشی می باشد که در چند سال اخیر در تعداد داوطلب شرکت کننده از سایر گروه های آزمایشی پیشی گرفته و هم اکنون دارای بیشترین داوطلب شرکت کننده می باشد.  دفترچه سوالات کنکور تجربی 98 در دو قسمت برای داوطلبان آماده می‌شود که که در جلسه کنکور در بخش نخست سوالات دفترچه عمومی کنکور تجربی 98 در اختیار داوطلبان کنکور تجربی قرار می‌گیرد . دفترچه سوالات عمومی ( دفترچه شماره یک) شامل چهار درس عمومی می باشد که این درس ها به ترتیب دفترچه شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی می باشند و دفترچه شماره دوم ( اختصاصی ) شامل پنج درس است که به ترتیب قرار گیری در دفترچه سوالات کنکور98 تجربی  شامل زمین شناسی، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک و شیمی است. لازم به ذکر است عنوان درس‌ها و ترتیب قرار گیری آن‌ها در دفترچه های نظام قدیم و نظام جدید یکسان است. در ادامه می توانید دفترچه سوالات کنکور تجربی 98 (نظام جدید+نظام قدیم) را همراه با پاسخ تشریحی کنکور تجربی 98 (نظام قدیم+ نظام جدید) را دانلود کنید.

دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید  و نظام قدیم)

کنکور تجربی 98 با رقابت بین 637 هزار داوطلب در صبح روز جمعه 14 تیرماه برگزار شد. دفترچه سوالات عمومی ( دفترچه شماره 1) شامل 100 سوال است که داوطلبان باید در مدت 75 دقیقه بدان پاسخ دهند. پس از اتمام مهلت پاسخگویی، دفترچه سوالات تخصصی توزیع می‌شود که دواطللبان باید در مدت 175 دقیقه به 170 سوال دروس تخصصی پلسخ دهند. لازم به ذکر است دو دفترچه سوال همراه با یک برگه پاسخنامه هستند. ساعاتی پس از برگزاری آزمون تجربی 98 و در ساعت 14 همان روز دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور 98 تجربی بر روی خروجی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که در ادامه می توانید دفترچه سوالات عمومی و تخصصی را برای هر دو نظام آموزشی ( نظام قدیم و نظام جدید) دانلود کنید.

دفترچه سوالات عمومی و تخصصی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : همکلاسی
حجم : 8.05 مگابایت
منبع : سنجش

دفترچه سوالات عمومی و تخصصی کنکور تجربی 98(نظام قدیم)
نویسنده : همکلاسی
حجم : 8 مگابایت
منبع : سنجش

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید + نظام قدیم)

در این بخش می‌توانید پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی 98 را که توسط سازمان سنجش منتشر شده مشاهد کنید. عکس اول مربوط به پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی 98 نظام جدید آموزشی است و عکس دوم پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی 98 نظام قدیم می‌باشد. کلید اولیه سازمان سنجش معمولا یک روز پس از برگزاری آزمون منتشر می‌گردد.

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

کلید کنکور تجربی 98 (نظام جدید)

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

کلید کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)

پاسخنامه تشریحی ادبیات فارسی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید + نظام قدیم)

زبان و ادبیات فارسی با ضریب چهار بالاترین ضریب را در میان سوالات عمومی کنکور سراسری دارد. از این رو می‌توان گفت ادبیات اثرگذارترین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور است. در کنکور سراسری 98 همچون سال‌های گذشته 25 سوال از 100 سوال دروس عمومی مربوط به ادبیات است و مدت زمان تقریبی پاسخگویی بدین سوالات بنا  بر آنچه که روی دفترچه سوالات آمده 18 دقیقه است.  در ادامه می توانید نموداری را مشاهده کنید که میزان دشواری سوالات ادبیات کنکور تجربی 98 را از دید داوطلبان نشان می‌دهد. در نمودار اول  نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام جدید و در نمودار دوم نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام قدیم آورده شده است. همچنین  پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور تجربی 98نظام جدید و نظام قدیم برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

میزان دشواری سوالات ادبیات کنکور تجربی 98 نظام جدید

میزان دشواری ادبیات کنکور تجربی 98- نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : دکتر وسکری
حجم : 1.63 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : محسن قصرانی
حجم : 1.69 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ادبیات کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : دکتر وسکری
حجم : 1.7 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان عربی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

در ادامه این پست پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 را برای داوطلبان آماده کرده‌ایم . عربی همچون زبان انگلیسی در میان دروس عمومی ضریب دو را داراست . نتایج نظرسنجی از دواطلبین کنکور تجربی 98 در خصوص سطح سوالات عربی در کنکور تجربی (نظام قدیم و نظام جدید) را می توانید به صورت دو نمودار مجزا از هم مشاهده کنید. در ادامه پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 هم برای نظام قدیم و هم برای نظام جدید برای دانلود قرار گرفته شده است.

پاسخنامه تشریحی عربی کنتکور تجربی 98 نظام جدید

پاسخنامه عربی کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : دانیال حیدری
حجم : 1.97 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : بهنوش صمدی
حجم : 2.31 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : علی بهنام
حجم : 2.48 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی عربی کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : دانیال حیدری
حجم : 1.96 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فرهنگ و معارف اسلامی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

پس از بررسی پاسخ‌های تشریحی دروس قبل نوبت به بررسی پاسخنامه تشریحی دینی کنکور تجربی 98 می‌رسد. دینی سومین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور تجربی 98 است که 25 سوال از 100 سوال عمومی بدان اختصاص دارد و مطابق با آنچه که بر روی دفترچه ذکر شده مدت زمان تقریبی پاسخگویی به سوالات آن 17 دقیقه میباشد. معارف پس ادبیات در بین درس عمومی بیشترین ضریب یعنی ضریب 3 را داراست. در ادامه نمودار نظرسنجی در خصوص سطح سوالات دینی کنکور تجربی 98 را می‌بینید و پس از ان می‌توانید پاسخنامه تشریحی معارف (دینی) کنکور تجربی 98 را هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم دانلود کنید.

پاسخنامه تشریحی فرهنگ و معارف اسلامی (دینی) کنکور تجربی 98 0 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی معارف (دینی ) کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی دینی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : _
حجم : 2.48 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی دینی کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : محمد رضایی بقا
حجم : 3.03 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه سوالات عمومی است . از سوال 75 تا 100 دفترچه سوالات عمومی بدین درس با ضریب دو اختصاص دارد . مدت زمان پیشنهادی پاسخگویی به سوالات آن 20 دقیقه می‌باشد. در ادامه می‌توانید نموادری را مشاهده کنید که بیانگر نتایج نظر سنجی از دواطلبان کنکور تجربی 98 ( نظام قدیم و نظام جدید) در خصوص سطح سوالات زبان کنکور تجربی است. پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور تجربی 98 هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم در ادامه این پست آورده شده است.

پاسخنامه تشریحی زبان کنکور تجربی 98 نظام جدیدپاسخنامه تشریحی زبان کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : سپیده عرب
حجم : 1.5 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زبان انگلیسی کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : سپیده عرب
حجم : 1.5 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زمین شناسی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

زمین شناسی یکی از دروس اختصاصی رشته تجربی است که بیشتر داوطلبان مدت زمان کمی را به این درس اختصاص می دهند. این درس 25 سوال از 170 سوال تخصصی کنکور تجربی را به خود اختصاص می دهد که به دواطلبین پیشنهاد شده که در مدت زمان تقریبی 25 دقیقه به سوالات آن پاسخ گویند. در ادامه سوالات و پاسخنامه تشریحی زمین شناسی کنکور تجربی 98 را می‌توانید دانلود نمایید .

پاسخنامه تشریحی زمین شناسی کنکور تجربی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی زمین شناسی کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی زمین‌شناسی کنکور تجربی 98(نظام جدید)
نویسنده : حمیدرضا عالیلو
حجم : 1.78 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زمین‌شناسی کنکور تجربی 98(نظام جدید)
نویسنده : وحیدی
حجم : 1.74 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زمین‌شناسی کنکور تجربی 98(نظام قدیم)
نویسنده : بهزاد سلطانی
حجم : 1.66 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

ریاضی با سی سوال و مدت زمان پیشنهادی 47 دقیقه برای پاسخگویی دومین درس در دفترچه سوالات تخصصی کنکور تجربی 98 است. پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور تجربی 98 را هم برای نظام قدیم و هم برای نظام جدید می‌توانید در ادامه دانلود کنید. در دو نمودار زیر نتایج نظرسنجی از داوطلبین را در خصوص میزان دشواری سوالات ریاضی کنکور تجربی 98 می توانید مشاهده کنید.

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور تجربی 98 نظام جدید

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور تجربی 98(نظام جدید)
نویسنده : ایمان نخستین
حجم : 1.66 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور تجربی 98(نظام جدید)
نویسنده : شهرام ولایی
حجم : 3.02 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی ریاضی کنکور تجربی 98(نظام قدیم)
نویسنده : ایمان نخستین
حجم : 1.67 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زیست شناسی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

در ادامه این مطلب پاسخنامه تشریحی زیست شناسی کنکور تجربی 98 را جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده‌ایم.  شاید بتوان گفت زیست شناسی از مهمترین دروس کنکور تجربی با  بیشترین تعداد سوال یعنی 50 سوال از مجموع 170 سوال اختصاصی است.  مدت زمان پیشنهادی برای پاسخ دادن به سوالات زیست 36 دقیقه در نظر گرفته شده است. از نظر بیشتر دواطلبین سوالات زیست کنکور تجربی امسال تا حد انتظار دشوار بوده است. در نمودارهای زیر می توانید نتایج نظرسنجی در خصوص سوالات زیست کنکور 98 را مشاهده کنید. پاسخنامه تشریحی زیست کنکور تجربی 98 نظام جدید و نظام قدیم در انتهای این مطلب آورده شده است.

پاسخنامه تشریحی زیست کنکور تجربی 98 نظام جدیدپاسخنامه تشریحی زیست کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی زیست کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : _
حجم : 1.39 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زیست کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : ایمان محمدی
حجم : 3.09 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی زیست کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : دکتر خادم‌نژاد
حجم : 1.5 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

فیزیک با سی سوال و مدت زمان پیشنهادی 77 دقیقه برای پاسخگویی چهارمین درس در دفترچه سوالات تخصصی کنکور تجربی 98 است.پاسخنامه تشریحی و کامل فیزیک کنکور تجربی 98 را هم برای نظام قدیم و هم برای نظام جدید می‌توانید در ادامه دانلود کنید. در دو نمودار زیر نتایج نظرسنجی از داوطلبین را در خصوص سطح سوالات فیزیک کنکور تجربی 98 از نظر میزان سادگی و یا سختی سوالات را می توانید مشاهده کنید.

پاسخنامه تشریحی  فیزیک کنکور تجربی  نظام جدید98 پاسخنامه تشریحی  فیزیک کنکور تجربی  نظام جدید98  نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : خسرو ارغوانی‌فرد، سیاوش فارسی، بهادر کامران
حجم : 3.03 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : یوسف یوسفی
حجم : 2.09 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی فیزیک کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : مجتبی نکوییان
حجم : 3.52 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی شیمی کنکور تجربی 98 ( نظام جدید+ نظام قدیم)

شیمی آخرین درس از دروس اختصاصی کنکور تجربی است با سی سوال و مدت پیشنهادی سی دقیقه ای برای پاسخگویی به سوالات آن.  پاسخنامه شیمی کنکور تجربی 98 نظام جدید و نظام قدیم برای شما عزیزان اماده شده است که می‌توانید آن را دریافت نمایید. 

پاسخنامه شیمی کنکور تجربی 98 نظام جدید

پاسخنامه شیمی کنکور تجربی 98 نظام قدیم

پاسخنامه تشریحی شیمی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : علی بیدختی
حجم : 1.99 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی شیمی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : طاهر خشک‌دامن
حجم : 2.35 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی شیمی کنکور تجربی 98 (نظام جدید)
نویسنده : رسول عابدینی زواره
حجم : 2.19 مگابایت
منبع : همکلاسی

پاسخنامه تشریحی شیمی کنکور تجربی 98 (نظام قدیم)
نویسنده : علی بیدختی
حجم : 2.01 مگابایت
منبع : همکلاسی


نظرات ارسال شده 4

م
مرجانی

خیلی خوبه و عالی اما اگه سوالات اختصاصی رو جدا کنید و تمام پاسخنامه های تشریحی هم توی یه فایل باشه عالی تر هم میشه

ب
بببببذذذذ

سلام خیلییییییییییییییییییییییی ممنون چون خیلی وقت بود که دنبال چنین سایتی بودم که باسخنامه کلیدی و تشریحی داشته باشه

1
1213

عالی خیلی خیلی ممنون

ص
صحرا

لطفا پاسخ نامه ی کلیدی همه ی درس ها تویه جا بذارین

ت
تیم همکلاسی

دوست عزیز پاسخنامه کلیدی تمام درس ها یکجا اورده شده  تیم همکلاسی خوشحال خواهد شد اگر نظراتتون رو در خصوص این مطلب برای ما بنویسید چرا که این مطلب بنا به نیاز و خواست شما مرتبا آپدیت خواهد شد.