درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم ( استاد زارع )

در ادامه مطلب می توانید درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم را به طور رایگان از همکلاسی دریافت کنید.

توضیح درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم

جزوه ای که در ادامه مشاهده میکنید ، جزوه ی کامل درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم میباشد که توسط استاد زارع تهیه و تالیف شده است و شامل توضیحات کاملی در مورد درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم میباشد. جزوه فصل 2 شیمی یازدهم ویژه رشته ریاضی و تجربی میباشد .

برخی از قسمت های مطرح شده در این جزوه در پی غذای سالم به شرح زیر است :

از سوی دیگر نیاز به انرژی برای انجام هر فعالیت با هر آهنگی  وجود یک منبع انرژی نزدیک تر راآشکار می سازد؛منبعی که در آن تغییرهای فیزیکی و به ویژه واکنش های شیمیایی انجام می شود. تأمین انرژی از سوزاندن سوخت ها و نیز گوارش غذا در بدن را می توان گواهی بر این مدعا دانست.   در استفادۀ درست و مناسب ، امید است با بررسی و درک واکنش های گرماشیمیایی و سرعت انجام آنها از دو منبع سوخت و غذا تلاش کنیم. 

منبع اصلی و حیات بخش انرژی  در زمین -----------> کاهش جرم خورشید است

منابع انرژی نزدیک برای انجام فعالیتها     -----------> سوزاندن سوختها و گوارش غذا


درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم ( استاد زارع )


غذا همواره نقش محوری در رشد تندرستی و زندگی انسان داشته است. بررسی ها نشان می دهد که ،نیاکان ما بیشتر وقت خود را صرف تهیه وعده های غذایی می کردند؛ آن چنان که در طول روز اغلب در جست وجوی غذا و جمع آوری دانه های خوراکی بودند. آنها به تدریج یاد گرفتند که دانه ها را بکارند و فراورده ها را درو کنند. فرایندی که نخستین انقلاب در کشاورزی بود و باعث شد انسان هاحبوبات ،غلات و...... را به مقدار زیادی تولید کنند  اما افزایش جمعیت جهان عاملی تعیین کننده بوده،هست......


نویسنده : علیرضا زارع
حجم : 21.63 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

ن
نگار

عالیییی بوود استااد خسته نباشید ^^

s
s

رنگ جزوه باعث اذیت چشم می شه...خواهشا یک رنگ مناسب تر بذارید. ممنون

ا
امیر

ممنون از زحماتتون

N
N

awliiiiii

N
N

خسته نباشید