دانلود کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی سال تحصیلی 96-97

درادامه مطلب می تونید دانلود کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی سال تحصیلی 96-97 را دریافت کنید .

درمورد کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی می باشد.کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسیکارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی می باشد . 

در ادامه بخش هایی از کتابکارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی می باشد که فایل کامل کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

شما در سالهای گـذشته در درس کـار و فناوری شایستگیها و مهارتهـای زیادی را کسب کـردید. این شایستگـیها و مهارتها در این درس(کارگاه کارآفرینی و تولید) به شما بسیار کمک خواهد کرد. آموزش کارآفرینی مبتنی بر کسب شایستگی هایی مانند کار تیمی، تصمیم گیری، حل مسئله، هدف گذاری، ایده پردازی و... است. از طریق این شایستگی شما خلق، فرصت گرا، فعال و نوآور می شوید. در این بخش شایستگی تیم سازی را کسب خواهید کرد

دانلود کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم ریاضی سال تحصیلی 96-97

تعریف تیم :

تیم تعداد محدودی از افراد با مهارتهای مکملاند که به منظور دستیابی بههدف مشترک و به اهداف عملیاتی و با رویکرد مسئولیت متقابل اعضا نسبت به همدیگر، تشکیل شده است. در تیم مجموعهای از افراد با اهداف واحد هستند که برای رسیدن به آن اهداف به صورت اشتراکی کار انجام می دهند. افراد تیم بر اساس یک سری اصول و ضوابط فعالیت میکنند. هدف از تشکیل یک تیم رسیدن به اهدافی است که مستلزم به کارگیری توانمندیها و مشارکت فعالانۀ همۀ اعضا با یکدیگر است

مراحل تشکیل وتوسعه تیم :

1- تشکیل

 آشنایی اعضای تیم با هم و ایجاد قوانین اساسی، افراد به دلیل غریبه بودن، برخوردی رسمی دارند.

2- طوفان(تغییر ناگهانی)

اعضا روابط دوستانه برقرار مـیکنند. اما هنوز خـود را بـه عـنـوان بـخـشی از تیم نمـی دانند. در این مرحـلـه راهنمای تیم انتخاب می شود. بایدمواظب باشیدکه خصومتی پیش نیاید.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0