دانلود کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم تجربی سال تحصیلی 96-97

درادامه مطلب می تونید دانلود کتاب زبان انگلیسی پیش دانشگاهی تجربی سال تحصیلی 96-97 را دریافت کنید .

کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم تجربی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم تجربی می باشد

کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم تجربی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم تجربی می باشد . 

در ادامه بخش هایی از کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم تجربی می باشد که فایل کامل کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم تجربی را در بخش دانلود دریافت نمایید

کارتیمی موفق:

کار تیمی موفق عملکرد مشترکی است توسط گروهی از افراد، که در آن هر فرد علاقه مندی های شخصی و نظرات خود را در قالب یک تفکر واحد و همگرا دنبال می کند. این موضوع به این معنی نیست که عقاید و منافع شخصی فرد در قالب ِ تیم مهم نیست بلکه بیانگر این واقعیت است که نتیجۀ کار تیمی مؤثر و کارآمد، فراتر از دستاوردهای فردی خواهد شد. کار تیمی مؤثر هنگامی رخ خواهد داد که همۀ افراد حاضر در تیم حداکثر تمایل و توان خود را در جهت تحقق اهداف تیم به کار گیرند و نسبت به آن متعهد باشند.


دانلود کتاب کارگاه کارافرینی و تولید یازدهم تجربی سال تحصیلی 96-97


بوم کارتیمی:

این بوم ابزاری حرفهای برای داشتن تیمی شاد، بدون فشار روانی (استرس) و اثربخش است. استفاده از این مدل بسیار ساده است. همانطور که در شکل2ـ2 مشاهده می کنید، این بوم دارای چند بخش است. این بخشها را باید در دو مرحله تکمیل کنید. در مرحلۀ اول افراد و نقش ها ، مقصود اصلی ، اهداف و ارزشهای تیم و نقش ها و فعالیتها را مشخص نمایید. در مرحلۀ دوم اهداف شخصی اعضا، نیازها و انتظارات، نقاط قوت و دارایی ها و نقاط ضعف و محدودیت ها را بیان کنید.

(طبق شکل مندرج در فایل دانلود )



توجه ! در متن بالا جاهایی که به شکل های مندرج در فایلِ دانلود اشاره شده است، بیانگر شکل هایی است که در فایل دانلود (pdf) موجود می باشد.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0