دانلود کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی سال تحصیلی 96-97

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی سال تحصیلی 97-96 را دریافت کنید

درمورد کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی می باشد. کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی چاپ سال 97 - 96 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی می باشد . در ادامه بخش هایی از کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی می باشد که فایل کامل کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

روش شش کله تفکر:

  مدرسه خود را مورد بررسی قرار دهید و یکی از مسائل یا نیازهای مدرسه را انتخاب کنید. سپس به منظور ارائۀ راه حل متناسب با مسئله یا نیاز، تیم های شش نفره تشکیل دهید. 

در فعالیت زیر با  این روش آشنا می شوید: 


دانلود کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم معارف اسلامی سال تحصیلی 96-97


  1) شش مداد یا کارت با رنگ های (سفید، قرمز، سیاه، زرد، سبز، آبی) تهیه و هر نفر یک رنگ را

    انتخاب کند.

  2) دارندگان کارت آبي از صندلی بلند شوید و یکی از شما با بیانی رسا متن زیر را بخوانید: (2 دقیقه)«     من راهنمای تیم و نقش ساماندهی روند تفکر تیم را برعهده دارم. نظرات بقیۀ کارت ها را مورد       ارزیابی قرار « می دهم و ساماندهی می کنم. جهت دهی تفکرات تیم با بنده خواهد بود. از شما انتظار دارم برای یافتن راه حل در خصوص مسئلۀ ...........  در مدرسه همکاری لازم را مبذول نمایید» 

3) سپس همه به مسئله فکر کنید.

4)  از دارندۀ کارت سفید (تفکر بی طرفانه به موضوع) بخواهید، کارت خود را بالا بگیرد. در این مرحله  بدون اینکه نظرات یکدیگر را مورد قضاوت قرار دهید، فقط باید راه حل ارائه دهید، تا اطلعات لازم جمع آوری شود. 

 5) پس ازاشباع راه حل ها، از دارندۀ کارت قرمز (تفکر احساسی به موضوع) بخواهید، کارت را بالا بیاورد.....

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0