دانلود کتاب هنر یازدهم انسانی سال تحصیلی 96-97

درادامه مطلب می تونید دانلود کتاب هنر یازدهم انسانی سال تحصیلی 96-97 را دریافت کنید .

درمورد کتاب هنر یازدهم انسانی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی هنر یازدهم انسانی می باشد

کتاب هنر یازدهم انسانی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی هنر یازدهم انسانی می باشد . 

در ادامه بخش هایی از کتاب هنر یازدهم انسانی می باشد که فایل کامل کتاب هنر یازدهم انسانی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

نگاه کردن گوش دادن ورفتار:

اشیاءوپدیده ها ذاتا زیبا هستند زیرا مخلوق خدا هستند وکار هنرمند جزاین است نیست که این زیبایی را نمایان کند. برای درك بهتر زیبایی، نخست باید به تفاوت میان دیدن و نگاه کردن؛ شنیدن و گوش دادن و حرکت و رفتار پی ببریم. زیرا هرچند این اصطلاحات و واژگان در نگاه نخست هم معنی به نظر می رسند، در زمینۀ آفرینش و ادراك هنر، معانی متفاوتی دارند.


دانلود کتاب هنر یازدهم انسانی سال تحصیلی 96-97

اگر به عکس های خانوادگی و عکس های یک عکاس خبره دقت کنید، تفاوت میان دیدن و نگاه کردن را خوب  نگاه کنید به تصویر ً ه می شوید. مثلا ّمتوجه شمع حاصل شده در فضای خالی بین رواق های پل خواجو در شکل مقابل که نگاه تیزبینانه عکاس آن را شکار کرده است.

نگاه کردن فعالانه به طبیعت :

از روزگاران کهن، این باور وجود داشته است که طبیعت بهترین آموزگار و بهترین سرمشق برای هنرمندان بوده است. شکل های مختلفی که در طبیعت دیده می شوند همواره بسیاری از پیکره سازان، نقاشان، نویسندگان، معماران و هنرمندان سایر رشته های هنری را تحت تأثیر قرار داده است. می توان گفت طبیعت منبعی بسیار غنی برای آفریدن آثار هنری است. آفرینش فرم های هنری از طبیعت به ادراکات هنرمند مرتبط است. طبیعت در قدم اول از نظر ه همگان نیست، اما این هنرمند است که با نگاه دقیق و ویژۀ خود از آن ّ زیبایی شناسی و هنری مورد توج به منزلۀ موضوع و الگوی اثرش بهره های فراوانی می گیرد. قدرت خیال هنرمند با مهارت او آمیخته می شود و مظاهر و مناظر طبیعت، با چیدمان و آرایش اجزا و عناصر مختلف فنی، به مثابۀ یک اثر هنری آفریده می شود.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0