دانلود کتاب هنر دهم معارف اسلامی سال تحصیلی 96-97

در ادامه مطلب می توانید کتاب هنر دهم معارف اسلامی سال تحصیلی 96-97 را دریافت کنید.

درباره کتاب هنر دهم معارف اسلامی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی هنر دهم رشته ی معارف اسلامی می باشد. کتاب هنر دهم معارف اسلامی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی هنر دهم رشته ی معارف اسلامی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب هنر دهم معارف اسلامی می باشد که فایل کامل کتاب هنر دهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.



فراهم آوری فضای لازم برای کار

تلویزیون و رادیو را خاموش کنید، از اینترنت خارج شوید، تلفن همراه خود را خاموش کنید و از اطرافیان خود بخواهید تا یکی دو ساعت شما را تنها بگذارند.


دانلود کتاب هنر دهم معارف اسلامی سال تحصیلی 96-97


تغذیۀ قوۀ خلاقیت درونی

هر روز چشم ها و سایر حواس خود را با آثار غنی هنری و پدیده های زیبای خلقت تغذیه کنید.  بهتر است در این زمان، نگاه کردن و گوش کردن را با تمرکز انجام دهید. تفاوت اساسی نگاه کردن و گوش دادن به منظور تغذیه، در مقایسه با دیدن و شنیدن به صرف لذت، این است که برای لذت بردن می توان حتی در حین انجام کارهای روزمره نیز با آثار هنری تماس داشت، اما نگاه کردن و گوش کردن برای تغذیه و تحریک قوۀ خلاقیت به تمرکز نیاز دارد. برای بالا بردن تمرکز لازم است اموری را که در فرایند نگاه کردن و گوش دادن مزاحمت ایجاد می کنند از پیرامون خود کم کنید. مثلا اصوات مزاحم پیرامون را کم کنید و از مناسب بودن نور، اطمینان حاصل کنید. زمانی که اضطراب دارید تغذیه هنری به خوبی انجام نمی شود؛ بنابراین زمان هایی را که آرامش دارید برای این کار انتخاب کنید.


قوۀ خلاقیت درونی به سکوت نیاز دارد.

در زمان خلق اثر هنری، قوای خلاقیت درونی به کمک هنرمند می آید و شما با چشم و گوش درون، آنچه قوه خلاقه درون نمایش می دهد می بینید؛ به همین سبب ضروری است در محیط شما تصاویر و صداهای مزاحم نباشد. قوه خلاقیت درونی بسیار خجالتی است و اگر اصوات یا تصاویر مزاحم پیرامون شما باشد، خود را پنهان می کند. سکوت و محیط آرام باعث می شود که او خود را نشان دهد....


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0