دانلود کتاب هنر دهم معارف اسلامی سال تحصیلی 95-96

در ادامه مطلب می توانید کتاب هنر دهم معارف اسلامی سال تحصیلی 95-96 را دریافت کنید.

درباره کتاب هنر دهم معارف اسلامی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی هنر دهم رشته ی معارف اسلامی می باشد. کتاب هنر دهم معارف اسلامی چاپ سال 95-96 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی هنر دهم رشته ی معارف اسلامی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب هنر دهم معارف اسلامی می باشد که فایل کامل کتاب هنر دهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.



صیانت از میراث فرهنگی ملموس

فعالیت 7

از بناها و موزه هایی که در منطقه زندگی یا مناطق اطراف شما وجود دارد بازدید کنید. به نظر شما این مكان ها چه تأثیری در حفظ و گسترش میراث فرهنگی و هنری منطقه شما دارد؟ گزارشی درباره این بازدید تنظیم کنید.


دانلود کتاب هنر دهم معارف اسلامی سال تحصیلی 95-96


نگهداشتن و رونق داشته های هنری و فرهنگی در هر جامعه بستگی مستقیم به میزان اهمیتی دارد که ساکنان آن فرهنگ برای آن میراث گران بها قائل اند. در این بخش، برخی از فعالیت هایی را مرور می کنیم که در زمینۀ نگهداری و استفادۀ بهینه از داشته های هنری و فرهنگی ایران زمین است.


تقویت و تغذیۀ موزه ها

موزه ها و مجموعه های فرهنگی بهترین محل نگهداری از میراث یک کشور است. با وجود این، بسیاری از اشیای تاریخی ما هنوز در خانه ها نگهداری می شوند. شرایط نامناسب نگهداری و آسیب های احتمالی که می تواند در اماکن نامناسب به چنین آثاری برسد جبران ناپذیر است. یکی از بهترین راهکارهایی که برای حفظ و صیانت از داشته های هنری و فرهنگی وجود دارد آن است که آنها را به موزه ها اهدا کنیم. این امر باعث می شود در عین حالی که این آثار در شرایط بهتری نگهداری می شوند در معرض بازدید عموم مردم قرار گیرند. بازدید از آثار فرهنگی و هنری نقش بسیار مؤثری در درک شکوه و عظمت فرهنگی هر قوم و ملتی دارد.


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0