دانلود کتاب هنر دهم ریاضی سال تحصیلی 95-96

در ادامه مطلب می توانید کتاب هنر دهم ریاضی سال تحصیلی 95-96 را دریافت کنید.

درباره کتاب هنر دهم ریاضی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی هنر دهم رشته ی ریاضی می باشد. کتاب هنر دهم ریاضی چاپ سال 95-96 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی هنر دهم رشته ی ریاضی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب هنر دهم ریاضی می باشد که فایل کامل کتاب هنر دهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.



اصالت و هویت

فعالیت 5

در گروه و با کمک همکلاسی ها دربارۀ سؤال «من کیستم؟» و نقش های مختلفی که در خانواده و جامعه برای خود می شناسید صحبت کنید.


دانلود کتاب هنر دهم ریاضی سال تحصیلی 95-96


در پاسخ به سؤال «من کیستم؟» بعضی از ما براساس اینکه این سؤال در چه موقعیتی از ما شده است، جواب های متفاوتی می دهیم. مثال اگر در حیاط مدرسه دبیری که به تازگی به مدرسه ما آمده است از ما سؤال کند، ممکن است به سادگی بگوییم «من دهمی هستم». اما اگر در یک مجموعۀ ورزشی از ما سؤال شود، ممکن است بگوییم «من والیبالیست هستم» یا در پاسخ به سؤال همکار پدرمان که تلفنی با خانه ما تماس گرفته است، بگوییم «من فرزندشون هستم». پاسخی که ما، به سؤال «من کیستم؟» می دهیم، هویت ما را نشان می دهد.

زمانی که ساکنان سایر کشورها از هویت ما سؤال می کنند، پاسخ ما این است که  ایرانی هستم. زمانی که ما از یک استرالیایی می پرسیم که او چه کسی است و او پاسخ می دهد  استرالیایی؛ برخی از تصاویر ناخودآگاه در ذهن ما نقش می بندد، مانند دام پروری، کشاورزی و البته کانگورو. یا زمانی که افراد از شخصی می شنوند که او اسپانیایی است، اولین تصویری که در ذهن آنها شکل می گیرد احتمالا گاوبازی یا یکی از تیم های باشگاهی فوتبال آنهاست.

 


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0