دانلود کتاب هنر دهم تجربی سال تحصیلی 96-97

در ادامه مطلب می توانید کتاب هنر دهم تجربی سال تحصیلی 96-97 را دریافت کنید.

درباره کتاب هنر دهم تجربی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی هنر دهم رشته ی تجربی می باشد. کتاب هنر دهم تجربی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی هنر دهم رشته ی تجربی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب هنر دهم تجربی می باشد که فایل کامل کتاب هنر دهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.



سرچشمه های بیرونی آفرینش

فعالیت 3

در قدیم رسم بر این بود که اگر یکی از سادات از کوچه یا خیابان می گذشت مخصوصا هنگام صبح، مردم آن را به فال نیک می گرفتند و آن روز را خوش‌ یمن می دانستند، از این رو برای احترام به آن سید از حجره ها بیرون می آمدند و سلام می دادند.


دانلود کتاب هنر دهم تجربی سال تحصیلی 96-97


این کار در طول بازارچه با تکرار عبارت «سلام علیکم» ادامه می‌یافت و مرحوم سید حسن کسایی نوازنده معروف نی از همین جملۀ کوتاه برای ساخت قطعه صبحگاهی استفاده کرد. سعی کنید شما هم با بهره گیری از آوای کلام یا صداهای طبیعت، نواهایی را خلق و آن را زمزمه کنید یا با آواز بخوانید.


ذهن پویا و خلاق انسان قادر است از ساده ترین پدیده ها و اتفاقات روزمره زندگی برای آفرینش آثار هنری بهره برداری كند. برای این امر کافی است فرد روحیه ای جست وجو گر داشته باشد و پدیده های پیرامون خود را به دقت مشاهده و آنها را ثبت كند. حضور در طبیعت مانند كوهستان، جنگل و چشمه ساران یا در محیط های پر ازدحام مانند مترو، رستوران یا محیط كار یا حضور در نمایشگاه های هنری یا مطالعه آثار نویسنده های مشهور، ازجمله مواردی اند كه می توانند در ایده پردازی به هنرمند كمك كنند. زمانی که هنرمند احساس می‌ كند برای اولین جرقه های ایده پردازی نیازمند منابع بیرونی است، می تواند پا به كوچه و خیابان بگذارد یا در طبیعت قرار گیرد و با فعالانه نگاه ‌كردن به رخدادها و صحنه های اطراف خود و تلفیق آنها با یكدیگر به ایده های اولیه دسترسی پیدا كند....


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0