دانلود کتاب هدیه ششم

در ادامه مطلب می توانید کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید.

درباره کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی هدیه های آسمان ششم ابتدایی می باشد. کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی هدیه های آسمان ششم ابتدایی می باشد.

برای دانلود تمامی کتاب های درسی ششم دبستان به صفحه کتاب های ششم دبستان مراجعه کنید 

در ادامه بخش هایی از کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی می باشد که فایل کامل کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

سرور آزادگان

عصر عاشورا بود

و سرزمین کربلا آماده ی ثبت حماسه ‌ای دیگر! این بار نوبت که بود؟ گام هایش استوار بود و قلبش بی قرار.

 کتاب هدیه ششم دبستان

نوجوانی چهارده ساله با چهره ای تماشایی که چون پاره‌ی ماه می ‌درخشید.  آینه ی تمام نمای پدر بود. پدرش قهرمان جنگ های ِصّفین و نهروان بود و او قهرمان کربلا!

کنار عمو آمد. چشم هایش گواهی می داد که حرف دلش چیست!

 امام حسین (علیه ّ السلام) نگاهی سرشار از تحسین به قامت قاسم انداخت؛ قطره‌ی اشکی بر گونه ی امام غلتید و بر زمین چکید.

چه لحظه‌ ی جان سوزی! برایش سخت بود برادرزاده ‌اش را که تازه به سن نوجوانی رسیده بود، به مبارزه با کسانی بفرستد که هیچ رحمی نداشتند.

ــ قاسم جان! ای یادگار برادرم، به خیمه ‌ها برگرد!

اما قاسم تصمیم خود را گرفته بود؛ می‌خواست به میدان جنگ برود. دستان عمو را محکم در دست گرفت و غرق بوسه کرد و با چشمان خیس بر خواسته ی خویش پافشاری کرد.

پس از اصرار فراوان، امام به او اجازه داد و قاسم را به سوی میدان جنگ بدرقه کرد؛ سپس دست‌ها را برای دعا بالا برد و او را به خدا سپرد.

قاسم، شمشیر به دست و الله اکبر گویان بر دشمن تاخت و لرزه بر اندامشان انداخت...

ضمیمه هدیه های آسمان ششم دبستان ویژه اهل سنت

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی ویژه اهل سنت می باشد. کتاب ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی چاپ سال 1401-1400  می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی ویژه اهل سنت می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی می باشد که فایل کامل کتاب ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی ویژه اهل سنت را در بخش دانلود دریافت نمایید.

بهترین راهنمایان

«از مسیر اصلی می رویم؛ نه از بیراهه. مراقب پرتگاه ها هستیم. اگر کسی از حرکت باز ماند، او را تنها نمی گذاریم و همه به او کمک می کنیم. تک روی نمی کنیم. همگی پشت سر راهنما حرکت می کنیم. به طبیعت آسیب نمی زنیم و از شتاب زدگی پرهیز می کنیم...»

 

آقای رحمتی نکات ضروری را پای کوه به گروه ما تذکّر می دهد و حرکت را آغاز می کنیم. او مربی قرآن ماست. این هفته قار است جلسه را بالای کوه نزدیک شهر تشکیل دهیم.

از دامنه ی کوه بالا می رویم.

چه هوای پاکی! چه منظره ی با شکوه و بی نظیری!

سراسر دشت ها و دامنه ها در برابرمان است و تمام شهر را با یک نگاه می بینیم!

بعد از ساعتی حرکت، کنار هم می نشینیم. آقای رحمتی می گوید:

موضوع این جلسه ی ما «بهترین راهنمایان» است. خیلی ها ما را در زندگی راهنمایی می کنند و با ما کمک می رسانند؛ اما یادمان باشد که راهنمایان اصلی و حقیقی ما کسانی هیتند که خدای مهربان آنها را انتخاب کرده است. پیامبران بهترین راهنمایان ما هستند».

بعد از این مقد ّمه، بچه ها یکی یکی صحبت کردند:

ــ پیامبر کسی است که از سوی خدا انتخاب شده است. او «پیام» خدا را برای مردم می آورد و آنها را به پرستش خدای یگانه دعوت می کند.

ــ پیامبران از بین خود مردم انتخاب می شدند و زندگی آنان مثل همه ی مردم بود. کار می کردند؛ چوپانی، کشاورزی و کارهای دیگر و برای خانواده شان زحمت می کشیدند....

ضمیمه هدیه های آسمان ششم دبستان ویژه اقلیت های دینی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی ویژه اقلیت های دینی می باشد. کتاب ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی چاپ سال 1401-1400  می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی ویژه اقلیت های دینی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی می باشد که فایل کامل کتاب ضمیمه هدیه های آسمان ششم ابتدایی ویژه اقلیت های دینی را در بخش دانلود دریافت نمایید.


نظرات ارسال شده 2

۰
۰۱۲

فعلا که داره دانلود میشه ولی انشاالله که بدردم میخوره ممنونم ازتون ❤

ف
فاطمه

خوب بود بدک نبود