دانلود کتاب علوم اجتماعی پیش دانشگاهی انسانی سال تحصیلی 96-97

در ادامه مطلب می توانید کتاب علوم اجتماعی پیش دانشگاهی انسانی سال تحصیلی 96 - 97 را دریافت کنید.

راجع کتاب علوم اجتماعی پیش دانشگاهی انسانی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی علوم اجتماعی پیش دانشگاهی رشته ی انسانی می باشد. کتاب علوم اجتماعی پیش دانشگاهی انسانی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی علوم اجتماعی پیش دانشگاهی رشته ی انسانی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب علوم اجتماعی پیش دانشگاهی انسانی می باشد که فایل کامل کتاب علوم اجتماعی پیش دانشگاهی را در بخش دانلود دریافت نمایید.



جهان انسانی و جهان فرهنگی

جهان انسانی چیست؟ جهان فرهنگی کدام است؟ و بین جهان انسانی و جهان فرهنگی چه نسبتی وجود دارد؟

سال گذشته با مفهوم جهان اجتماعی آشنا شدیم. جهان اجتماعی بخشی از جهان انسانی است. جهان انسانی محصول زندگی انسان است و هر چه با اندیشه و عمل انسان پدید می آید مربوط به این جهان است. جهان انسانی به دو بخش فردی و اجتماعی تقسیم می شود.


دانلود کتاب علوم اجتماعی پیش دانشگاهی انسانی سال تحصیلی 96-97


بخش فردی جهان انسانی به زندگی شخصی و فردی انسان ها باز میگردد و ابعاد اخالقی، ذهنی و روانی انسان ها به این بخش مربوط می شود.

بخش اجتماعی جهان انسانی، زندگی اجتماعی را پدید می آورد. این بخش هویتی فرهنگی دارد و به همین دلیل، جهان اجتماعی را جهان فرهنگی می نامند. فرهنگ، شیوه ی زندگی اجتماعی انسان ها را شکل می دهد و حاصل آگاهی و عمل مشترک آدمیان است.

از آنچه درباره ی جهان انسانی و جهان فرهنگی گفته شد مشخص می شود که جهان فرهنگی بخشی از جهان انسانی است. از بخش اجتماعی جهان انسانی با عنوان جهان فرهنگی و از بخش فردی آن با عنوان جهان ذهنی تعبیر می کنند و بدین ترتیب، جهان فرهنگی در برابر جهان ذهنی قرار داده می شود.


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0