دانلود کتاب ریاضی پایه پیش دانشگاهی انسانی سال تحصیلی 96-97

در ادامه مطلب می توانید کتاب ریاضی پایه پیش دانشگاهی انسانی سال تحصیلی 96 - 97 را دانلود کنید.

درمورد کتاب ریاضی پایه پیش دانشگاهی انسانی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی ریاضی پایه پیش دانشگاهی رشته ی انسانی می باشد. کتاب ریاضی پایه پیش دانشگاهی انسانی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی ریاضی پایه پیش دانشگاهی رشته ی انسانی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب ریاضی پایه پیش دانشگاهی انسانی می باشد که فایل کامل کتاب ریاضی پایه پیش دانشگاهی را در بخش دانلود دریافت نمایید.


استدلال ریاضی

1-1-درک شهودی

زمانی که انسان زندگی غارنشینی را آغاز کرد و غار را ماوا و مامنی برای خود دانست تا امروز که خبری در یک لحظه به سراسر دنیا مخابره می شود، او همواره برای درک آن چه که در پیرامونش می گذشته از شهودش کمک می گرفته است.


دانلود کتاب ریاضی پایه پیش دانشگاهی انسانی سال تحصیلی 96-97


انسان به طور فطری خود را تا حدودی با محیط هماهنگ می کرده و سعی داشته است تا با مشکلات مبارزه کند و بر آن ها چیره شود. برای مثال، قبل از آن که انسان بتواند از ساعت شنی یا ساعت خورشیدی برای تنظیم وقت خود استفاده کند، از حواسش برای نگه داشتن حساب روز و ماه بهره می گرفت. از بلندی یا کوتاهی سایه ی اشیاء پی به موقعیت زمان موقعیت زمان می برد و یا برای تشخیص جهت در بیابان ها و دریاها از شهود خود کمک می گرفت. هرجا که با چشم دل می دید و با گوش جان می شنید، یا خوب می چشید و درست لمس می کرد، رازهای ناگفته و نادیده بر او فاش می شد و این همه، راه را برای فهم و استنباط و استدلال باز می کرد تا او بتواند با درک حقایق، پی به راز آفرینش ببرد و اسرار طبیعت را کشف کند.


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0