دانلود کتاب دینی پیش دانشگاهی ریاضی سال تحصیلی 96 - 97

درادامه مطلب می تونید دانلود کتاب دینی پیش دانشگاهی ریاضی سال تحصیلی 96 - 97 را دریافت کنید .

دانلود کتاب دینی پیش دانشگاهی ریاضی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی دینی پیش دانشگاهی ریاضی می باشد . کتاب دینی پیش دانشگاهی ریاضی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی دینی پیش دانشگاهی ریاضی می باشد . در ادامه بخش هایی از کتاب دینی پیش دانشگاهی ریاضی می باشد که فایل کامل دینی پیش دانشگاهی ریاضی را در بخش دانلود دریافت نمایید

برخی از مراتب توحید

توحید :درکاربرد دینی،یعنى اعتقادبه اىن كه خداوندیگانه است و شریک وهمتاىى ندارد.اىن یگانگى و بی همتاىى مراتبى دارد كه به تبیین و توضیح برخی از آنها مى پردازیم.

پیام شماره ....

دانلود کتاب دینی پیش دانشگاهی ریاضی سال تحصیلی 96 - 97

-توحید در خالقیت : منظور از توحید در خالقیت اىن است که او تنها مبدأ و خالق جهان است.موجودات همه ازاوهستندودرکارآفرینش شریک وهمتایی ندارد.بهعبارت دىگر، جهان از اصل هاى متعدد پدیدنیامده است.قرآن كریم این حقیقت بزرگ را به انسانها ىادآورى مى كندوازهر گرایشى به شرک انذار مى دهد.

پیام شماره.....

 این که تصور کنیم دو یا چند خدا وجود دارند و هركدام ِخالق بخشى از جهان هستند ىا با همكارى ىكدىگر، اىن جهان را آفرىده اند در واقع هر کدام از آنها را محدودوناقص فرض نمودهایم،زیراهر یک از خدایان بایدکمالاتی رادارا باشد که دیگری آن کمالات را نداردوگرنه عین همدیگرمی شوندودیگر چند خدا نیستند چنین خدایان ناقصی، نیازمند هستند و هر یک به خالق کامل و بی نیازی احتیاج دارد که نیاز او را برطرف نماید. اعتقاد به خداىان متعدد و چند مبدأ براى جهان،گاه در میان برخى جوامع وجود داشته و دارد. اىن افراد گاهى براى خیر و شر دو خداى جداگانه، و گاهى براى پدیدههاى گوناگون طبیعى (مانند باران، زمین، خورشید، باد و ...) چندین خدا در نظر مى گرفتند.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0