دانلود کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم ریاضی سال تحصیلی 96-97

در ادامه مطلب می توانید کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم ریاضی سال تحصیلی 96-97 را دریافت کنید.

راجع کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم ریاضی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای یازدهم رشته ی ریاضی می باشد. کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم ریاضی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای یازدهم رشته ی ریاضی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم ریاضی می باشد که فایل کامل کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.



گفت وگوی کلاسی

فیلم «آیندۀ تلفن همراه» و بخشی از فیلم «یک روز شیشه ای» را، که از برنامۀ فناورانه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، ببینید و پاسخ آنها را با پاسخ های خودتان مقایسه کنید.


دانلود کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم ریاضی سال تحصیلی 96-97


نقش و جایگاه شما در این آینده چیست؟

آیا همۀ این پیشرفت های فناورانه و دنیای رسانه ای می تواند جایگزین «ارتباطات رودررو» شود؟ چه ویژگی هایی در «ارتباطات انسانی» هست که در «ارتباطات رسانه ای» نیست؟

در آینده ای که ویژگی های آن توصیف شد، جایگاه انسان نسبت به فناوری و اشیا چیست و کدام یک از آنها دیگری را به خدمت خواهند گرفت؟ آیا جایگاه و سطح تفکر در انسان افزایش پیدا خواهد کرد؟ چرا؟

انیشتین، زکریای رازی و بسیاری از بزرگان دیگر، یافته های خود را زمانی ارائه کردند که تعداد بسیار محدودی از فناوری ها و رسانه ها وجود داشت. آیا می توان ادعا کرد که سطح دانش و تفکر این افراد نسبت به آیندگان کمتر بوده است؟ چرا؟


گفت وگوی کلاسی

رسانه ها انواع متنوعی دارند. در جدول زیر، برخی خصوصیات رسانه ها با هم مقایسه شده است. شما چه نکاتی می توانید به آن اضافه کنید؟ یادتان باشد که سواد رسانه ای می خواهد از یک مصرف کننده منفعل، ساده و خام، یک مخاطب فعال، خالق، هوشمند، جست و جو گر و گزینش گر بسازد که هم تولید مناسب و هم مصرف متناسب داشته باشد.

(جدول مندرج در فایل دانلود)


توجه ! در متن بالا جاهایی که به جدول های مندرج در فایلِ دانلود اشاره شده است، بیانگر جدول هایی است که در فایل دانلود (pdf) موجود می باشد.


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0