دانلود کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم تجربی سال تحصیلی 96-97

در ادامه مطلب می توانید کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم تجربی سال تحصیلی 96-97 را دریافت کنید.

توضیح کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم تجربی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای یازدهم رشته ی تجربی می باشد. کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم تجربی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای یازدهم رشته ی تجربی می باشد.

در ادامه بخش هایی از کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم تجربی می باشد که فایل کامل کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.



سرعت تغییر و تحولات فناوری به حدی شده است که ماشین تند روی زمان، دارد از آنها عقب می افتد! انگار این «زمان» است که به جای اینکه یک گوشه بنشیند، باید تخت گاز بتازد تا از «زمانه»، عقب نیفتد.


دانلود کتاب تفکر و سواد رسانه ای یازدهم تجربی سال تحصیلی 96-97


رسانه ها هم از نظر سخت افزاری پیوندی جدی با فناوری، و هم از نظر نرم افزاری رقابت شدیدی با هم دارند. برخلاف گذشته که برای رسانه ها «صحت» اطلاعات از «سرعت» آن مهم تر تلقی می شد، اکنون هر رسانه ای که در مسابقۀ ی زمان، به بهانه درستی اطلاعات و معتبر بودن محتوای رسانه ای درنگ کند، رنگ می بازد و مشتری (مخاطب) کم حوصله اش را از دست می دهد. بد نیست بدانید که رقابت بسیاری از رسانه ها دیگر بر سر ساعت و حتی دقیقه نیست، بلکه مسابقە ی آنها در حد ثانیه و کمتر از آن است، لذا با هزاران ترفند رسانه ای سعی می کنند گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و مخاطب بیشتری جذب کنند و اعتبار و اثرگذاری خود را افزایش دهند. روزی خواهد آمد که تحولات رسانه ای نه سالانه و ماهانه که روزانه و به لحظه خواهد شد. در چنین فضایی است که به خیلی از مخاطبان، اضطراب ِ از دست دادن اطلاعات و احساس ِ تلخ عقب افتادگی و رقابت بر سر ِ سرعت ِ انتقال مطالب دست می دهد و تأمل بر عمق محتوا و تحمل رنج جست و جو برای پی بردن به خبر و اطلاعات دقیق و تعامل سازنده با مخاطبان فعال، رنگ می بازد.


نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0