دانلود کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

 کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای دهم می باشد. کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم  چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای دهم  می باشد.

برای دانلود تمامی کتاب های درسی دهم تجربی به صفحه کتاب دهم تجربی مراجعه کنید .

در ادامه بخش هایی از کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم  را مشاهده می کنید.  فایل کامل کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

گفت وگوی کلاسی

در ستون دوم جدول بنویسید که از هر رسانه چه کسانی بیشتر استفاده می کنند. سپس دربارۀ پاسخ های خود با دیگران گفت وگو کنید.

کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم

رسانه                                        

استفاده کنندگان

رادیو

نشریات (روزنامه ها و مجلات)

کتاب غیر درسی

تلویزیون

شبکه های اجتماعی

رایانه

فیلم و سینما

بازی های ویدیویی

تلفن همراه و نرم افزارهای ارتباطی آن

همانطور که از فعالیت ها دریافتید هر محتوایی قالب مناسب خود را نیاز دارد. تولید کنندگان پیام های رسانه ای هم با توجه به پیام مورد نظر و امکانات و محدودیت های هر رسانه قالب مناسبی برای انتقال پیام انتخاب می کنند؛ مثال در رسانه های چاپی امکان تعامل مستقیم و فوری با مخاطب وجود ندارد. سینما جای سخنرانی کردن نیست. انتشار متن های طولانی در شبکه های اجتماعی جالب نیست یا برای اطلاع از آخرین اخبار، رادیو یا تلویزیون از کتاب مناسب تر است.

بده و بستان پیام، چه در زندگی عادی و چه در فضای رسانه ای، می تواند قالب های گوناگونی را به خود بگیرد و این به گفت وگو یا نگارش منحصر نیست. اینها تنها دو شکل بده و بستان پیام به شمار می رود. امروزه، یک تصویر یا فیلم، روش مهم و پرکاربردی برای انتقال پیام، و دیدن آنها دقیقا نوعی مطالعه است. هر پیام رسانه ای دارای یک متن است، ولی این متن، الزاما نوشتاری نیست! به بیان دیگر، متن رسانه ای همان طور که می تواند متن نگارشی شبیه این کتاب باشد، می تواند متن تصویری و حتی متنی نمادین، چون چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی باشد....

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 2

A
Am

ممنون از سایت عالیتون

ج
جواد

این سایت عالی