دانلود سوالات کنکور هنر 97 با پاسخنامه تشریحی

در ادامه ی این مطلب دفترچه سوالات کنکور هنر 97 به همراه پاسخنامه تشریحی جهت دانلود قرار میگیرد .

درمورد دانلود سوالات کنکور هنر 97 با پاسخنامه تشریحی

پس از منتشر شدن دفترچه سوالات کنکور هنر 97 توسط سازمان سنجش کشور در این پست دفترچه سوالات به همراه پاسخنامه تشریحی کنکور هنر 97 جهت دانلود اضافه میگردد . آزمون هنر هر ساله برای داوطلبان علاقه مند به رشته های هنر برگزاری میشود که جزء گروه های آزمایشی می باشد که کلیه ی داوطلبان در هر رشته ای می توانند در آن شرکت نمایند . کنکور هنر 97 در نوبت عصر برگزار می شود و دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی چند ساعت بعد از برگزاری آزمون روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد . داوطلبانی که مایل هستند در مورد نحوه پاسخگویی و درصد های زده شده هر درس را محاسبه کنند لازم است سوالات دفترچه کنکور هنر 97 را با پاسخ های کلیدی مقایسه نمایند و بر اساس فرمول درصد گیری میزان درصد خود بر اساس هر درس را محاسبه کنند . در ادامه این پست سوالات کنکور هنر 97 با پاسخ تشریحی جهت دانلود قرار میشود .

دانلود سوالات کنکور هنر 97 با پاسخنامه تشریحی

دانلود دفترچه سوالات کنکور هنر 97

هر ساله پس از اتمام کنکور هنر دفترچه سوالات بر روی سایت سازمان سنجش پس از چند ساعت قرار میگیرد . دفترچه سوالات کنکور هنر 97 از دو بخش تشکیل شده است . بخش اول مربوط به دفترچه سوالات عمومی است که شامل درس های زبان و ادبیات فارسی ، عربی ، دین و زندگی و زبان خارجه می باشد . بخش دوم دفترچه سوالات کنور هنر 97 مربوط به دروس اختصاصی است که شامل درک عمومی هنر ، درک عمومی ریاضی - فیزیک ، خلاقیت تصویری و تجسمی ، ترسیم فنی ، خلاقیت نمایشی ، خلاقیت موسیقی و خواص مواد است . در ادامه می توانید دفترچه کنکور هنر 97 سازمان سنجش را دریافت کنید . دفترچه سوالات پس از انتشار از سوی سازمان سنجش در این قسمت اضافه میگردد .

دفترچه سوال کنکور هنر 97
  • نویسنده : بچه های همکلاسی
  • حجم فایل : 4 مگابایت
  • منبع : همکلاسی
  • تاریخ انتشار : 07 تیر 1397

 

دانلود کلید سوالات کنکور هنر 97

کلید سوالات کنکور هنر 97 در مدت زمان کوتاه پس از منتشر شدن دفترچه از سوی دبیران مربوطه ارسال می شود که در این بخش اضافه میگردد . همچنین کلید سوالات کنکور 97 چند روز پس از اتمام آزمون منتشر که به محض انتشار در این قسمت قرار میگیرد .

 ::::::::::جهت مشاهده نسخه با کیفیت در موبایل کلیک کنید::::::::::

دانلود سوالات کنکور هنر 97 با پاسخنامه تشریحی

 

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور هنر 97

در ادمه پست دانلود سوالات کنکور هنر 97 با پاسخنامه تشریحی در این بخش پاسخنامه هر درس جهت دانلود قرار میگیرد . پس از دریافت پاسخنامه کلیه ی دروس عمومی و اختصاصی یک دفترچه جامع که شامل سوالات و پاسخنامه می باشد جهت دانلود برای داوطلبین قرار داده می شود .

تعداد سوالات کنکور هنر 97

در لیست زیر می توانید اطلاعات مربوط به دفترچه کنکور سراسری هنر 97 را میتوانید مطالعه کنید .

دانلود سوالات کنکور هنر 97 با پاسخنامه تشریحی


نظرات ارسال شده 2

N
N

عاللللللللللللللللللللللللللی

N
N

جوابشم بزارین