دانلود سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه تشریحی

در ادامه مطالب مربوط به کنکور سراسری 97 در این پست سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه تشریحی جهت دانلود قرار میگیرد .

درباره دانلود سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه تشریحی

پست مربوط به کنکور انسانی 97 شامل سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه کنکور انسانی 97 می باشد که در ادامه پاسخنامه تشریحی کنکور انسانی 97 جهت دانلود آماده می شود . آزمون گروه انسانی در روز هفت تیرماه و نوبت صبح برگزار می شود . هر یک از داوطلبان پس از برگزاری کنکور انسانی 97 لازم است پاسخ سوالات خود را با پاسخنامه تشریحی و کلیدی پیشنهادی از سوی دبیران مقایسه نمایند تا میزان درصد پاسخگویی خود در هر درس را محاسبه کنند . در این بخش پاسخنامه تشریحی کنکور انسانی 97 به همراه سوالات کنکور انسانی 97 ارائه می شود و سعی خواهیم نمود تا پاسخ تشریحی هر یک از سوالات را پس از انتشار دفترچه سوالات کنکور انسانی 97 در این بخش اضافه نماییم . پس از منتشر شدن دفترچه سوالات کنکور انسانی 97 پاسخنامه کلیدی سوالات در این بخش اضافه می شود و پاسخ نامه تشریحی سوالات پس از دریافت از سوی دبیران هر درس در این بخش اضافه میگردد .

دانلود سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه تشریحی

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور انسانی 97

دفترچه سوالات کنکور انسانی 97 همانند دفترچه سایر گروه های آزمایشی از دو گروه سوالات عمومی و اختصاصی تشکیل شده است که بخش سوالات عمومی شامل درس های ادبیات فارسی ، عربی ، زبان و دینی است . درس های اختصاصی به ترتیب در دفترچه سوالات شامل ریاضی ، اقتصاد ، زبان و ادبیات فارسی اختصاصی ، زبان عربی اختصاصی ، تاریخ و جغرافیا ، علوم اجتماعی ، علوم اجتماعی ، فلسفه و منطق و روانشناسی می باشد که سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور انسانی 97 همه ی دروس در این بخش اضافه میگردد . لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور انسانی 97 هم اکنون توسط سازمان سنجش منتشر شده است و لینک دانلود فعال می باشد .

 

دفترچه سوال کنکور انسانی 97
  • نویسنده : بچه های همکلاسی
  • حجم فایل : 6 مگابایت
  • منبع : همکلاسی
  • تاریخ انتشار : 07 تیر 1397

 

 

 

پاسخنامه کلیدی کنکور انسانی 97

پس از انتشار دفترچه سوالات کنکور انسانی 97 پاسخنامه کلیدی دروس عمومی و اختصاصی که از سوی دبیران ارسال شده است در این پست قرار میگیرد . این کلید پیشنهادی می باشد که کلید نهایی چند روز پس از برگزاری آزمون روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد که در این بخش اضافه میشود .

 

 

:::: برای دیدن نسخه با کیفیت پاسخنامه کلیدی در موبایل روی این لینک کلیک کنید :::::

دانلود سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه تشریحی

 

 

 

پاسخنامه سوالات زبان و ادبیات فارسی کنکور انسانی 97

درس اول دفترچه عمومی کنکور انسانی 97 همانند سایر رشته های آزمایشی در کنکور 97 شامل زبان و ادبیات فارسی می باشد . در ادامه پاسخنامه تشریحی و کلید و همچنین تحلیل سوالات ادبیات فارسی کنکور انسانی 97 اضافه میشود .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه سوالات عربی کنکور انسانی 97

در بخش بعدی از دفترچه سوالات کنکور 97 درس عربی قرار دارد که با توجه به اینکه در کنکور انسانی دو بخش از سوالات درس عربی مربوط به عمومی و اختصاصی ظرح میشود در این بخش سوالات و پاسخ نامه تشریحی به همراه کلید سوالات اضافه میگردد و پاسخ سوالات اختصاصی را در ادامه این پست در بخش های پایین تر متوانید دریافت کنید .

به زودی آپدیت میشود



پاسخنامه سوالات دین و زندگی کنکور انسانی 97

سوالات و پاسخنامه تشریحی و همچنین تحلیل دین و زندگی کنکور انسانی 97 در ادامه برای داوطلبین کنکور انسانی 97 قرار میگیرد .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه سوالات زبان انگلیسی کنکور انسانی 97

پس از بررسی پاسخ های مربوط به درس ادبیات ، عربی و دین زندگی حال نوبت به بررسی سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور انسانی 97 میرسیم که در ادامه سوالات و پاسخ و همچنین تحلیل قرار میگیرد .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه سوالات ریاضی کنکور انسانی 97

تعداد بسته های سوالات دفترچه اختصاصی کنکور انسانی 97 شامل هشت بسته است که بخش اول سوالات مربوط به درس ریاضی است و شامل بیست سوال می باشد . پاسخ تشریحی سوالات ریاضی کنکور انسانی 97 به زودی در این بخش اضافه میشود .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه سوالات اقتصاد کنکور انسانی 97

سوالات و پاسخنامه تشریحی اقتصاد کنکور انسانی 97 به زودی در این بخش اضافه میشود .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه سوالات زبان و ادبیات فارسی اختصاصی کنکور انسانی 97

درس بعدی در دفترچه سوالات کنکور انسانی 97 مربوط به زبان و ادبیات فارسی اختصاصی می باشد که در این بخش پاسخنامه تشریحی این درس برای شما عزیزان آماده میشود . 

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه سوالات عربی اختصاصی کنکور انسانی 97

سوالات و پاسخنامه درس عربی اختصاصی جهت دانلود به زودی در این بخش اضافه میگردد .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه تاریخ و جغرافیا کنکور انسانی 97

یکی از بسته های سوالات دروس اختصاصی انسانی که به صورت مشترک ارائه میشود مربوط به درس های تاریخ و جغرافیا است که پاسخنامه این بسته به زودی در این قسمت از مطالب مربوط به سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه تشریحی ارائه میشود .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه علوم اجتماعی کنکور انسانی 97

پاسخنامه درس علوم انسانی در کنکور سراسری 97 رشته انسانی پس از دریافت از سوی دبیران در این قسمت نمایش داده میشود .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه فلسفه و منطق کنکور انسانی 97

پس از پاسخ به شش بسته از سوالات دفترچه اختصاصی کنکور انسانی حال نوبت به پاسخ دهی به سوالات فلسفه و منطق میرسد . پاسخنامه این سوالات پس به زودی در این بخش آماده میگردد .

به زودی آپدیت میشود

پاسخنامه روانشناسی کنکور انسانی 97

بخش پایانی دفترچه اختصاصی کنکور انسانی 97 شامل سوالات درس روانشناسی می باشد که به محض دریافت پاسخ سوالات این بخش از سوی دبیران در این قسمت افزوده میشود .

به زودی آپدیت میشود

درصد گیری سوالات کنکور انسانی 97

پس از بررسی کامل سوالات کنکور انسانی نحوه و شمارش میزان سوالات صحیح و غلط حال در این قسمت با استفاده از فرمول زیر میتوانید میزان درصد خود را در هر درس محاسبه نمایید . این فرمول صرفا برای محاسبه درصد در هر درس میباشد .

دانلود سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه تشریحی

درمورد دفترچه سوالات کنکور انسانی 97

دفترچه کنکور انسانی 97 شامل دو بخش از سوالات است که بخش اول مربوط به دروس عمومی و بخش دوم مربوط به دروس اختصاصی می باشد . در این جدول میتوانید اطلاعات مربوط به هر درس و زمان پاسخگویی آن را مشاهده کنید .

دانلود سوالات کنکور انسانی 97 با پاسخنامه تشریحی


نظرات ارسال شده 0