دانلود جزوه فصل اول ریاضی دهم ( استاد میر موید )

جزوه ریاضی سال دهم فصل اول که دانش اموزان هر دو گروه ریاضی و تجربی می توانند از آن استفاده نمایند جهت دانلود قرار گرفت.

درباره جزوه فصل اول ریاضی دهم

جزوه ریاضی دهم فصل اول که در این پست جهت دانلود آماده شده است که شامل درس نامه کامل و مرور سریع مطالب فصل اول ریاضی دهم میباشد که آموزش فصل اول ریاضی دهم تجربی و هم ریاضی را به طور کامل پوشش می دهد . متاسفانه در بین داوطلبان کنکور رشته ی تجربی به درس ریاضی اهمیت کمی داده می شود این در حالی است این درس می تواند در رتبه و قبولی داوطلب کنکور بسیار موثر باشد . هر ساله تعداد زیادی از داوطلبین کنکور سراسری تجربی از اختصاص وقت به درس ریاضی صرفه نظر می کند و دانش آموزان موفق با توجه به این شرایط به مطالعه ریاضیات کنکور خواهند پرداخت. جزوه فصل اول ریاضی پایه دهم یکی از منابع بسیار مناسب جهت مطالعه ریاضی دهم می باشد

 دانلود جزوه فصل اول ریاضی دهم ( استاد میر موید )

توضیحات جزوه فصل اول ریاضی دهم 

جزوه فصل اول ریاضی دهم را در این پست برای شما عزیزان آماده کرده ایم. محتوای جزوه ریاضی دهم تجربی و هم رشته ی ریاضی شامل درسنامه ی کامل از مطالب فصل اول ریاضی دهم به همراه سوالات تشریحی می باشد و توسط استاد میر موید تهیه شده است. از مزایای دیگر جزوه ریاضی دهم این پست مرور سریع مطالب خوانده شده است که با مراجعه به آن تمام مطالب فراگرفته را دوباره میتوانید مرور نمایید.

کتاب های متوسطه دوم سال دهم هم در رشته ی ریاضی و هم تجربی جدیدالتالیف هستند و با ساختار کتاب های قبلی بسیار متفاوت هستند و کتاب ریاضی دهم نیز از این قاعده مستثنی نیست مولفان سعی کرده اند تا با چینش منظم مطالب از پراکندگی آنها جلوگیری کنند.کتاب ریاضی دهم با مطرح کردن مطالب پایه ای سعی میکند تا نیازپایه ای دانش آموزان را برطرف کند و پیوستگی منظمی در مطالب ایجاد نماید . 

فصل اول کتاب ریاضی دهم با نام مجموعه، الگو و دنباله تهیه شده است که شامل چهار درس می باشد.در درس اول آن در مورد مجموعه ی متناهی و نامتناهی بحث شده است.بخش دوم درباره متمم یک مجموعه و بخش سوم شامل مطالبی درباره ی الگو است. بخش چهار به بحث در مورد دنباله های هندسی و حسابی پرداخته است که بخش آخر همواره مورد توجه طراحان سوالات کنکور سراسری در هر دو رشته ی ریاضی و تجربی بوده و میتواند مورد سوال واقع شود.آنچه که داوطلب باید به آن دقت نماید این است که تمام بخش های ریاضی دهم در هر دو رشته ی ریاضی و تجربی میتواند مورد سوال واقع شود و باید تمام فصل ها به طور دقیق و کامل مورد مطالعه قرار گیرد. علاوه بر مطالعه ی درسنامه ها و جزوه های قوی ریاضی برای موفقیت هرچه بیشتر در کنکور سراسری دانش آموزان باید حتما تمرین و حل سوالات تستی را به تعداد زیاد انجام بدهند تا علاوه بر آشنایی با سوالات تستی ، نحوه زمان بندی پاسخ به سوالات کنکور و افزایش سرعت عمل را کسب کنند. جزوه فصل اول ریاضی دهم هم شامل آموزش درس اول ریاضی دهم می باشد که می توانید ان را دانلود کنید و هم اینکه جزوه کامل ریاضی دهم تجربی را در اختیار شما قرار می دهد پس با دانلود فصل اول ریاضی دهم تجربی علاوه بر مطالعه درسنامه کامل فصل اول ریاضی دهم برای مدرسه خود را برای کنکور سراسری نیز آماده خواهید کرد . همچنن می توانید کتاب ریاضی دهم تجربی را از بخش دانلود کتاب درسی دهم بخش ریاضی دهم دانلود کنید . 

نویسنده : میرموید
حجم : 5.8 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 11

n
najme

ممنون خیلی خوبه

م
مهسا

خیلی عالی بود ممنون

ن
ن

خیلی عالی بود ممنون

ا
امیر

خیلی عالی بود. متشکر

خ
خادمی

بسیار عالی بود. ممنون از زحمات شما

م
مهدی

عالی است ممنون.

ح
حبیب الرحمان

بسیار عالی

ح
حبیب الرحمان

بسیار عالی

N
N

عالی

م
محمد

فوق العاده بود...

N
N

aliiii