جزوه قواعد درس سوم عربی یازدهم ( استاد یادگاری )

قواعد درس سه عربی پایه یازدهم در مورد اسم معرف و نکره می باشد.

توضیحات جزوه قواعد درس سوم عربی یازدهم

جزوه قواعد درس سوم عربی یازدهم تالیف استاد نگاری در این بخش جهت استفاده شما قرار گرفت . جزوه درس سوم عربی یازدهم به تشریح کامل قواعد این درس در کتاب عربی یازدهم پرداخته است و با دسته بندی قواعد درس سوم عربی یازدهم در چندین بخش هر کدام را بصورت کامل توضیح داده است و نکاتی که می تواند برا کنکور و امتحان مهم باشد در آن ذکر شده است . قواعد درس 3 عربی یازدهم متوسطه و سایر دروس می تواند جزء بخش های مهم این کتاب باشد که در کنکور سراسری مورد توجه طراحان کنکور سراسری برای طرح سوال عربی باشد بنابراین قواعد کتاب عربی یازدهم را دانش اموزان باید به طور کامل فرابگیرند و نکات مهم کنکوری و استثناها که در قواعد ذکر شده است مورد توجه قرار بگیرد.

 جزوه قواعد درس سوم عربی یازدهم ( استاد یادگاری )

 درباره درس سوم عربی یازدهم

در کتاب عربی یازدهم درس سوم ،موضوع متن آن در مورد شگفتی های درختان است. انديشيدن پیرامون آفريده های خدا در رهنمودهای بزرگان دين همواره تأکيد شده، با توجه به سن پر جوش و خروش جوانی دانستنی هايی در متن آمده است که موجب ايجاد علاقه و انگيزه نسبت به درس سوم عربی یازدهم شود. قواعد درس دربارۀ ترجمۀ درست اسم معرفه و نکره است. از شش نوع اسم معرفه، فقط دو نوع توضيح داده شده که مهم ترين آنها (معرفه به ال و علم ) است. درس سوم عربی یازدهم نیز دارای قواعد و متون مهمی برای مطرح شدن در کنکور سراسری می باشد. جزوه های قواعد درس دوم عربی یازدهم و قواعد درس اول عربی یازدهم می توانید از سایت دانلود نمایید.

سوالات عربی در کنکور سراسری در سهه بخش ترجمه ، قواعد و درک مطالب مطرح می گردد و دانش اموزی موفق خواهد بود که بر تمام بخش ها تسلط کافی داشته باشد و نکته ی مهم که باید به آن توجه شود این است که برخی از دانش آموزان تنها قسمت هایی از عربی را برای کنکور می خوانند که در واقع این تصمیم اشتباهی است زیرا اگر اصول مطالعه و تست زنی را در درس عربی رعایت کنید پاسخ گویی به تست های عربی در کنکور سراسری بسیار آسان خواهد بود . نکته ی مهم دیگری که باید دانش اموزان یازدهم بدان دقت نمایند این است که اگر هنوز برای کنکور شروع نکرده اید می توانید به راحتی از سال یازدهم مطالعه ی خود را برای کنکور سراسری آغاز نمایید  و با توجه به بازه ی زمانی مطلوب تا کنکور سراسری به راحتی می توانید خود را برای این پروسه آماده کنید.

نویسنده : مریم یادگاری
حجم : 0.82 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

ز
زینب پاسالار

عالی بود ممنونم،

ن
نابغه

خییییییلی عالی و مفید.

د
دخی دیوونه

خیلی عالی بود ممنون

b
binam

توضیحات کامل بود

b
barana

merc vaghan=)