جزوه قواعد درس دوم عربی یازدهم ( استاد یادگاری )

قواعد درس دوم عربی یازدهم متوسطه راجع به اسلوب شرط می باشد.

توضیحات جزوه قواعد درس دوم عربی یازدهم

جزوه قواعد درس دوم عربی یازدهم ویژه ی دانش اموزان رشته ی تجربی و ریاضی شامل قواعد مربوط به درس دو عربی سال یازدهم متوسطه  می باشد که توسط استاد مریم نگاری آماده شده است . جزوه درس دوم عربی یازدهم شامل قواعد تفصیلی این درس می باشد که در آن توضیحات کاملی در مورد قواعد درس 2 عربی یازدهم ارائه گشته است و نکات مربوط به هر بخش به طور کامل توضیح داده شده است . جزوه قواعد عربی سال یازدهم درس دوم ویژه ی دانش اموزان یازدهم و داوطلبان کنکور سراسری می باشد. همچنین جهت دسترسی که جزوه درس اول عربی یازدهم می توانید به بخش جزوه های کنکوری وبسایت همکلاسی مراجعه نمایید .

 جزوه قواعد درس دوم عربی یازدهم ( استاد یادگاری )

درباره درس دوم عربی یازدهم

کتاب عربی سال یازدهم در رشته های ریاضی  تجربی در هفت درس تدوین و اماده شده است . موضوع متن درس دوم عربی یازدهم راجع به احترام نهادن به کلاس و معلم می باشد. قواعد دربارۀ اسلوب شرط است.  دانش آموز با نحوۀ ترجمۀ ادوات شرط آشنا می شود. فعل شرط و جواب آن را تشخيص می دهد. اما آموزش جزم جزء اهداف نيست.

متون و قواعد بحث شده در کتاب عربی سال یازدهم به نحوی تدوین گشته است که دانش اموز برای آشنایی ، مطالعه و تسلط بر آن باید مطالب کتاب عربی دهم و سال های گذشته را به خوبی فرا گرفته باشد و در واقع یکی از مشکلاتی که دانش اموزان با آن دست و پنجه نرم می کنند همین مسئله است که بر قواعد کتابهای عربی سال های گذشته انچنان که لازم است مسلط نیستند و نمی توانند در برخورد با مطالب جدید یادگیری خود را در آن کامل نمایند از این رو به دانش اموزان سال یازدهم به شدت توصیه می گردد که برای تسلط بر مطالب عربی و پاسخ گویی آسان به تست های عربی حتما متون و قواعد کتاب های عربی سال های گذشته را به طور دقیق و کامل مطالعه نمایند . در وبسایت می توانید جزوه جامع عربی سال دهم را نیز جهت توضیحات داده شده دانلود نماید. پس به عنوان نکته ی ضروری و نهایی به دانش اموزان سال یازدهم که در سال دوازدهم مقوله مهم و سرنوشت ساز کنکور را پیش رو دارند توصیه می گردد که از سال یازدهم مطالعه ی خود را برای کنکور سراسری اغاز و علاوه برا مطالعه دروسی همانند عربی برای امتحان از مطالعه ی کنکوری آن غافل نشود و سبک مطالعات کنکوری خود را تا زمان کنکور سراسری ادامه دهید.

نویسنده : مریم یادگاری
حجم : 0.65 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

ا
امیر عرشیا

خیلی خوب یاد گرفتم ممنون

ن
ناهید

خوب بود یاد گرفتم درسو

ب
بیتا مهدی زاده

عالیییییییی واقعلا استفاده کردم ممنون

م
محمد ابراهیم زاده

عالی بود کیف مردم متوجه قواعد شدم مرسی تمیز و مرتب

م
معصومه

نکاتی خوبی ارائه شده و مفید است ، ممنون ازتون .

ن
نفس محمدی

سلام دستتون درد نکنه مطالبش خیلی عالی هس

N
N

شما مال این این حرفایید دمتون گرم