جزوه فصل 5 شیمی دوم ( استاد ضبحی )

فصل پنج شیمی سال دوم یکی از فصل هایی است که تسلط بر آن برای فراگیری مطالب بعضی از فصل های دیگر شیمی لازم است.

توضیحات جزوه فصل 5 شیمی دوم

جزوه فصل 5 شیمی دوم در این پست برای شما داوطلبان کنکور قرار گرفته است . در جزوه فصل پنج شیمی سال دوم دبیرستان که توسط دکتر حمید ذبحی نگاشته شده است به تشریح کامل مطالب فصل ترکیب های آلی شیمی سال دوم دبیرستان پرداخته است . بخش مهم فصل پنجم شیمی دوم دبیرستان در مورد ترکیب های آلی و نام گزاری ترکیب های آلی می باشد که در این جزوه به توضیحات کامل در این مورد پرداخته شده است همچنین از نکات مهم دیگری که در جزوه فصل 5 شیمی دوم دبیرستان  رعایت شده است بحث ارتباط مطالب فصل ترکیب های آلی با سایر فصل های شیمی می باشد که این ارتباط مطالب به خوبی رعایت شده  و به دانش آموزان توصیه می شود که جزوه هایی به این محتوا و توضیحات را مطالعه نمایند.

 جزوه فصل 5 شیمی دوم ( استاد ضبحی )

بودجه بندی فصل 5 شیمی دوم

بررسی بودجه بندی هر کدام از فصل های شیمی در کنکور سراسری بسیار مهم است و قبلا هم راجع به این اهمیت توضیح داده شده و دوباره اشاره ای کوتاه را برای این اهمیت بیان خواهیم داشت بعضی از فصل های دروس مختلف سهم بیشتری را در سوالات کنکور دارند و لازم است وقت بیشتری را برای مطالعه آنها صرف نمود بنابراین همه ی داوطلبین باید بودجه بندی دروس مختلف را مطالعه نمایند. در بررسی بودجه بندی کنکور ریاضی 97 در مورد فصل پنج شیمی دوم میبینیم که  تقریبا هر ساله دو تست از این فصل مطرح شده است و در بررسی بودجه بندی کنکور تجربی 97 از این فصل حداقل یک تست و حداکثر سه تست طرح شده است و به طور کلی جزء فصل های مهم شیمی سال دوم می باشد و لازم است که دانش اموزان با مطالعه کامل فصل ترکیب های آلی و تمرین تستی زیاد به مهارت کافی برای پاسخ دادن به سوالات این فصل برسند. برای آشنایی با بهترین روش مطالعه شیمی کنکور به بخش مشاوره سایت رجوع کنید.

اگر توضیحاتی کوتاه در مورد فصل ترکیب های الی داشته باشیم در ابتدای این فصل می بینیم که درباره ی عنصر کربن صحبت به میان آورده است و سپس در مورد شیمی آلی به صحبت پرداخته است . در ادامه راجع به الماس ، گرافیک ، ترکیب های آلی پرداخته و بخش مهم این فصل ترکیب های آلی می باشد که باید داوطلب ها این بخش را بصورت کامل فرابگیرند زیرا این بخش در فصل های شیمی سال های بعد نیز کاربرد دارد و در صورت  عدم آشنایی کامل با ان در فصل های مرتبط با آن به مشکل خواهید خورد بنابراین لازم است که فصل پنج شیمی دوم را به طور کامل فرابگیرید.

نویسنده : حمید ذبحی
حجم : 1.52 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

N
N

عالی

ن
ندا

سلام. دستتون درد نکنه. واقعا جزوه فوق العاده ای هست. من خوندمش و قلم چی رو 93 زدم.... عاووووولی

N
N

این فصل ذاتن پیچیدس مشکل از جزوه نیست ظمنا این جزوه فقط متن کتابه به درد نمیخوره اصلا

ن
ندا

جزوه دکتر ذبحی واقعا فوق العاده بود. من خومدمش و قلم چی رو 93 زدم