جزوه جامع زبان انگلیسی کنکور ( استاد محمدی )

در این بخش جزوه جامع زبان انگلیسی کنکور که شامل گرامر سال سوم و چهارم و لغات مهم داخل و خارج از کتاب و ... برای شما آماده کرده ایم.

درباره جزوه جامع زبان انگلیسی کنکور 

امروز جزوه جامع زبان انگلیسی کنکور  که توسط استاد محمدی تالیف شده است را براتون قرار دادیم. جزوه زبان کنکور شامل گرامر زبان انگلیسی سال سوم و چهارم و لغات مهم داخل کتاب می باشد. از ویژگی های مهم این جزوه زبان انگلیسی کنکور ارائه لغات مهم خارج از کتاب است که یکی از نکات  عالی این جزوه محسوب میشود.در این جزوه تیپ بندی سوالاتی که احتمال دارد در کنکور سراسری مطرح شود و همچنین ارائه تست زبان انگلیسی بعد از هر موضوع  را ارائه کرده است.

 جزوه جامع زبان انگلیسی کنکور

توضیحات سوالات زبان انگلیسی کنکور

سوالات زبان کنکور سراسری در چهار بخش مطرح میشود که شامل چهار سوال از بخش گرامر و هشت سوال از بخش لغات زبان انگلیسی و بخش کلوز تست که شامل پنج تست است و دو متن که از هر کدام چهار سوال مطرح میشود.یکی از مشکلاتی که بسیاری از داوطلبان با آن رو به رو هستند وجود تعدادی لغات خارج از کتاب در سوالات زبان کنکور است و در صورتی که داوطلب تا حدودی با لغات خارج از کتاب زبان انگلیسی آشنا نباشد احتمالا در پاسخ گویی به سوالات دچار مشکل خواهد از این رو دانش اموزان باید حتما لغات مهم خارج از کتاب مانند انچه  که در جزوه زبان انگلیسی برای شما اماده کرده ایم را مطالعه نماید. بخش گرامر در صورتی که بر گرامر زبان سال سوم و پیش دانشگاهی کاملا مسلط باشید و به اندازه ی کافی تست زنی انجام داده باشید به راحتی قابل پاسخ گویی است. در بین سوالات لغت زبان کنکور معمولا هفت سوال در سطح کتاب درسی مطرح میشود که به راحتی قابل پاسخ گویی است.

 بخش کلوز تست زبان انگلیسی کنکور

بخش کلوز تست جزء بخش های سخت سوالات زبان کنکور است. در بخش کلوز تست چهار سوال لغات و یک سوال گرامر مطرح میشود. برای موفق بودن در بخش کلوز تست ابتدا متن را مانند یک ریدینگ بخوانید تا مفهومی کلی از ساختار متن پیدا کنید.در ادامه با با رسیدن به هر جا خالی ابتدا کلمه ای که به نظرتون میتونه در جالی خالی قرار بگیره رو حدس بزنید و سپس به گزینه نگاه کنید.برای جواب به یک سوال گرامر ابتدا گزینه ها را نگا کنید و متوجه شوید که مربوط به کدام قسمت از گرامر است و سپس اقدام به پاسخ گویی نمایید.

 بخش ریدینگ سوالات زبان انگلیسی کنکور

برای پاسخ گویی به سوالات ریدینگ  چند نکته وجود دارد . اول اینکه دامنه ی لغات خوبی باید داشته باشید. حتما تعداد زیادی متن ریدینگ کار کنید تا سرعت شما در پاسخ گویی به سوالات افزایش یابد. نیازی نیست که تمام لغات را معنی کنید بلکه باید مفهوم کلی متن را درک کنید. جهت تسلط بیشتر در آزمون های آزمایشی این موارد را رعایت نمایید.

نویسنده : مهدی محمدی
حجم : 7.55 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 26

ش
شیوا

خیلی عالی بود . فقط جواب بعضی سوالها نبود ای کاش اونا رو هم بررسی میکردید و پاسخ تشریحی رو میگذاشتید

ز
زهرا

عالی دست شما درد نکنه که به فکر ما ها هستین

ا
ارزو رستمی

ایا من میتونم امتحان زبان بدم رشتم حیابداری هستش

z
z

بی نهایت ممنونم واقعا عالیه

N
N

عالی بود

س
سیدعلیرضا ساداتی

هم از سایت همکلاسی و هم از مهمدی تشکر می کنم سایت شما عالیه عای امتحانات ترم رو میدون شما هستم با اون نمونه سوالات محشرتون.............

Z
Zahra

عاشقتونم با این مطالب مفیدتونننننن❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

N
N

امیدوارم خوب باشه ??

N
N

عاااالی????

N
N

واقعاخوبه

ر
رویا اسدی

سپاس/

N
N

خوبه

N
N

عالی

N
N

عالیه

ا
ارزو

عالیییییییییییی

N
N

واقعا عالی بود مرسی. ب این میگن جزوه خوب

N
N

عالیه ممنون

N
N

that's geat

N
N

ممنون

N
N

merc

N
N

واقعا خوبه

N
N

خوبه

N
N

عااالیه این

N
N

خوبه

N
N

انصافا وقت گذاشته به جزوش

N
N

Alie