جزوه املا کنکور ( استاد میر عمادی )

بخش سوالات املا در کنکور سراسری یکی از قسمت های است که در صورت عدم تسلط کافی باعث پاسخ اشتباه به سوال خواهد شد.

توضیحات جزوه املا کنکور

جزوه املا کنکور که یکی از بخش های دشوار سوالات زبان و ادبیات فارسی در کنکور سراسری می باشد برای شما آماده کرده ایم . جزوه املا کنکور که توسط استاد میرعمادی تهیه شده است به بررسی کلمات مهم املایی از نظر هم آوایی و املایی به هم شبیه هستند پرداخته است و نکات پیرامون لغات املایی در کنکور سراسری را توضیح داده است و نویسنده به داوطلبان نیز توصیه کرده است که تمرین تستی زیادی برای آمادگی کامل بر بخش املا کنکور داشته باشند.

 جزوه املا کنکور ( استاد میر عمادی )

 درباره املا کنکور

2 الی 3 سوال و دشوار ادبیات را املا تشکیل می دهد که همواره مورد تشویش و نگرانی شما است در حالی که با تمرین این واژه ها و یادگیری کاربردی آن ها در متن به راحتی می توانید از پس سوال های  املای کنکور سراسری بر آیید .

1 - در یادگیری لغت های املایی به معنی آن ها و هم خانواده های آن دقت کنید .

2 - به کاربرد واژه ها در جمله ای که به کار می روند دقت کنید .

3 - به غیر از متن های مهم املایی کتاب های درسی به تست های املایی خارج هم اهمیت بیشتری بدهید .

واژه های تکرار املایی کنکور ، جفت واژها و تک واژه های مهم در حدود 70 الی 80 مورد هستند که خانواده ها و کاربرد آن ها را در جمله برایتان آورد ه ام که با تمرین و زدن تست ، قادر خواهید بود که به تمامی سوال ها پاسخ صحیح بدهید .

در حین تمرین املای لغات مهم حتما معنی آنها را نیز به خاطر بسپارید زیرا این کار باعث ماندگاری لغت در ذهن شما می شود. درس زبان و ادبیات فارسی یکی از دروس مهم عمومی در دفتر چه کنکور سراسری می باشد و به دلیل اینکه سوالات آن از چندین بخش مختلف زبان فارسی ، قراب معنایی ، املا و لغات ، آرایه های ادبی و تاریخ ادبیات تشکیل می شود گاها بعضی از داوطلبین از بعضی از بخش های سوالات ادبیات مانند بخش املا منصرف می شود . البته بخش سوالات املا به دلیل حساس بودن به پاسخگویی بسیار مهم است و در صورت یک اشتباه کوچک باعث غلط شدن تست خواهد شد بنابراین لازم است که دانش اموزان بخش املا را به طور کامل همراه با تست زنی زیاد مطالعه نمایند تا به تسلط و سرعت عمل کافی برای پاسخ به سوالات بخش املا دست یابند. در اخر توصیه می شود که هیچ کدام از بخش های زبان و ادبیات فارسی را حذف نکنید و تمام مطالب را به طور کامل مطالعه نمایید. همچنین به پست نحوه ی مطالعه ی زبان و ادبیات فارسی نیز مراجعه نمایید همچنین می تواندی به پست بهترین منابع کنکوری نیز مراجعه نمایید.

نویسنده : میرعمادی
حجم : 0.38 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 12

Z
Zahra

چطوری دان میشه؟؟

ت
تیم همکلاسی

کافیه بر روی دانلود فایل در کادر نارنجی رنگ کلیک کنید.

ع
عارف

بسیار عالی با تشکر

س
سوگند

خدا خیرتون بده

N
N

باتشکر از زحمات شما.لطفا جزوه کامل را بزارید چون از صفحه ۱۳۵شروع شده است.

ز
زهرا

خیلی ممنون عالی بود خسته نباشید

ر
رشیدی

سلام ببخشید از صفحه 135 شروع شده بقیه صفحات نیستن میشه بزارین

N
N

gözal ama azeyde

N
N

آیا این جزوه ها کامله؟اگر نیست از کجا میتونم جزوه کامل رو تهیه کنم ؟

N
N

عالیییییییی

N
N

خیلی خوبه ادامشم دلیل بر عالی بودنش.اگه....

N
N

عالیه 20

N
N

عالی