دانلود گام به گام قرآن هشتم

دانلود رایگان گام به گام قرآن هشتم شامل جواب تمامی فعالیت ها و جواب تمرین های "انس با قرآن در خانه" مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های قرآن هشتم

کتاب آموزش قرآن هشتم همچون قرآنی که در سال گذشته خواندید، دوازده درس دارد و هر درس نیز در دو جلسه تنظیم شده است و این به آن معناست که هر درس از ريالران در طی دو جلسه تدریس می شود.

در ابتدای هر جلسه آیاتی از قرآن کریم گنجانده شده است. پس از هر جلسه نیز تعدادی فعالیت آورده شده است در بخش انتهایی نیز تمرینات مربوط به انس با قرآن در خانه را داریم که لازم دانش آموزان در خانه به فعالیت های مربوط به این قسمت پاسخ دهند.

ما جواب تمامی فعالیت ها وتمرین های قرآن هشتم و همچنین پاسخ تمرین های مربوط به انس با قرآن را در گام به گام قرآن هشتم برای شما گرد آوری کرده ایم.این گام به گام با کتاب قرآن سال تحصیلی 99-1400 کاملا همخوانی دارد.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های هشتم به صفحه گام به گام هشتم مراجعه کنید.

گام به گام قرآن هشتم

گام به گام قرآن هشتم را می توانید از طریق لینک زیر و بدون پرداخت هیچ هزینه ای دانلود کنید.

فایل فوق جواب فعالیت های هر دوازده درس قرآن هشتم را به صورت یکجا در خود دارد. اما در صورتی که می خواهید گام به گام مربوط به هر درس از قرآن هشتم را به طور جداگانه داشته باشید باز هم می توانید روی همکلاسی حساب کنید.

لینک های موجود در باکس دانلود که در انتهای صفحه آمده است شما را به صفحات مربوط به گام به گام هر درس از قرآن هشتم هدایت می کند. با کلیک بر روی این لینک ها می توانید فایل گام به گام هر درس را به طور جداگانه داشته باشید.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای حل تمرین های قرآن مستقیما از گام به گام استفاده نکنید. بلکه در ابتدا سعی کنید خودتان جواب فعالیت های قرآنی را بدهید و سپس برای آنکه ببینید آیا به درستی به فعالیت های جواب دهید یا نه به گام به گام نگاهی بیاندازید. تنها در این صورت است که گام به گام می تواند به شما در فرآیند یادگیری درس کمک کند.

جدا از فعالیت های قرآنی حواستان به قرائت صحیح آیات مربوط به هر جلسه نیز باشد. چرا که بخش مهمی از نمره شما در آزمون های قرآن بستگی به قرائت صحیح شما دارد. برای قرائت صحیح می توانید از فایل گویای کتاب نیز استفاده کنید.

گام به گام قرآن هشتم درس اول

 در جلسه اول درس اول قرآن هشتم، تعدادی از آیات سوره مومنون و آموزش مفاهیم این آیات قرار گرفته است و در جلسه دوم این درس آیاتی از سوره نور و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان نامهای از یک پدر به فرزند، شده است. گام به گام درس اول قرآن هشتم جواب فعالیت ها و بخش انس با قرآن این درس را در بر می گیرد.

گام به گام قرآن هشتم درس دوم

جلسه اول درس دوم قرآن هشتم، مربوط به آیات سوره فرقان و آموزش مفاهیم این آیات است و جلسه دوم نیز آن آیاتی از سوره فرقان و یادآوری تلفظ حروف خاص، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان رسانه های قرآنی را دربردارد. جواب فعالیت های این درس در گام به گام درس دوم قرآن هشتم گردآوری شده است. 

گام به گام قرآن هشتم درس سوم

گام به گام درس سوم قرآن هشتم شامل جواب کلیه فعالیت های این درس می شود. این درس هم مانند درس های قبلی دارای دو جلسه است که جلسه اول آن، آیات سوره شعراء و آموزش مفاهیم این آیات و جلسه دوم آن آیاتی از سوره شعراء، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان خدایا من و پدر و مادرم را ببخشای! در قرآن نگاشته شده است.  

گام به گام قرآن هشتم درس چهارم

جلسه اول درس چهارم قرآن هشتم مربوط به آیات سوره نمل و آموزش مفاهیم این آیات و جلسه دوم آن آیاتی از سوره نمل و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان انس با قرآن کریم می باشد. گام به گام درس چهارم قرآن هشتم جواب فعالیت ها و بخش انس با قرآن این درس را در بر می گیرد.

گام به گام قرآن هشتم درس پنجم

جلسه اول درس پنجم قرآن هشتم، آیات سوره قصص و آموزش مفاهیم آیات و جلسه دوم آیاتی از سوره قصص و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان فضیل زنده میشود را شامل می شود. گام به گام درس پنجم قرآن هشتم جواب فعالیت های این درس را پوشش می دهد.

گام به گام قرآن هشتم درس ششم

در جلسه اول درس ششم قرآن هشتم، آیات سوره عنکبوت و آموزش مفاهیم این آیات قرار گرفته است و جلسه دوم این درس آیاتی از سوره عنکبوت و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان جایگاه زن در قرآن نگاشته شده است. گام به گام درس ششم قرآن هشتم جواب فعالیت های این درس را دربردارد.

گام به گام قرآن هشتم درس هفتم

در جلسه اول درس هفتم قرآن هشتم، آیات سوره روم و آموزش مفاهیم این آیات قرار گرفته است و جلسه دوم این درس آیاتی از سوره لقمان، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان چگونه مسلمان شدم؟ نگاشته شده است. گام به گام درس هفتم قرآن هشتم همه جواب های تمامی فعالیت های این درس را پوشش می دهد. 

گام به گام قرآن هشتم درس هشتم

مانند درس های قبل این درس هم دارای دو جلسه است که به ترتیب در جلسه اول و دوم درس هشتم قرآن هشتم، آیات سوره احزاب و آموزش مفاهیم آن و آیاتی از سوره احزاب آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان شهریار پرهیزگار نگاشته شه است. جواب تمامی فعالیت های درس هشتم قرآن هشتم در گام به گام درس هشتم قرآن هشتم جمع آوری شده است.

گام به گام قرآن هشتم درس نهم

در جلسه اول درس نهم قرآن هشتم، آیات سوره سبأ و آموزش مفاهیم این آیات و در جلسه دوم آیاتی از سوره فاطر و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان قرآن بخوان نگاشته شده است. پاسخ همه فعالیت های درس نهم قرآن هشتم در گام به گام درس نهم قرآن هشتم گردآوری شده است.

گام به گام قرآن هشتم درس دهم

در جلسه اول درس دهم قرآن هشتم، آیات سوره یس و آموزش مفاهیم این آیات و جلسه دوم این درس آیاتی از سوره صافات آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان تفسیر نمونه نگاشته شده است. گام به گام درس دهم قرآن هشتم شامل جواب کلیه فعالیت های این درس می شود.

گام به گام قرآن هشتم درس یازدهم

در جلسه اول درس یازدهم قرآن هشتم، آیات سوره ص و آموزش مفاهیم این آیات و در جلسه دوم  آیاتی از سوره زُمَر ، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان پرواز به سوی آسمان نگاشته شده است. درس یازدهم آخرین درس قرآن هشتم می باشد و شما می توانید جواب کلیه فعالیت های درس یازدهم قرآن هشتم را درگام به گام درس یازدهم قرآن هشتم مشاهده کنید. 

گام به گام قرآن هشتم درس دوازدهم

 در جلسه اول درس دوازدهم قرآن هشتم، آیات سوره غافِر و آموزش مفاهیم این آیات و در جلسه دوم آیاتی از سوره غافِر و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان راز سر انگشتان نگاشته شده است. پاسخ همه فعالیت های درس نهم قرآن هشتم در گام به گام درس دوازدهم قرآن هشتم گردآوری شده است.

در پایان از شما می خواهیم که نظرات خود را در خصوص گام به گام قرآن هشتم و همچنین محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. ما مشتاق شنیدن پیشنهادات شما هستیم چرا که تنها نظرات و پیشنهادات شماست که می تواند به ما در بهبود محتوای همکلاسی کمک کند.


نظرات ارسال شده 2

r
roza

thank uvery much

ع
علیرضا

خیلی عالی بود ممنونم از سایت خوبتون