دانلود گام به گام عربی نهم اختصاصی همکلاسی

جواب تمام تمرین‌ ها و ترجمه متن درس های کتاب عربی شما در گام‌ به‌ گام عربی نهم همکلاسی آمده است. ما با همکاری معلمان با تجربه این درس گام به گام عربی نهم را به صورت اختصاصی برای شما کلاس نهمی‌ها تهیه کرده‌ایم.

این فایل چه ویژگی هایی دارد؟
  • ترجمه متن تمامی درس ها همراه با حل تمرین های هر درس
  • استفاده از دبیران مسلط و با تجربه برای پاسخ ها
  • گرافیک زیبا
  • کاملا اختصاصی
  • فایل تماما تایپ شده میباشد
  • همراه با توضیحات اضافی و نکات مهم مربوط به هر سوال
سر فصل های مطرح شده در این فایل
جواب تمرین های درس اول مُراجعَةُ دُروسِ الصَّفِّ السّابِعِ وَ الثّامِنِ
جواب تمرین های درس دوم اَلْعُبورُ الْمِنُ
جواب تمرین های درس سوم جِسْرُ الصَّداقَةِ
جواب تمرین های درس چهارم اَلصَّبْرُ مِفتاحُ الْفَرَجِ
جواب تمرین های درس پنجم اَلرَّجاءُ
جواب تمرین های درس ششم تَغييرُ الْحَياةِ
جواب تمرین های درس هفتم ثَمَرَةُ الْجِدِّ
جواب تمرین های درس هشتم حِوارٌ بَينَ الزّائِرِ وَ سائِقِ سَيّارَةِ الُْجْرَةِ
جواب تمرین های درس نهم نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ
جواب تمرین های درس دهم رِسالةُ الشَّهیدِ سُلَیماني

گام به گام عربی نهم

عربی نهم، ده درس را شامل می‌شود هرچند که درس اول آن در واقع جنبه یادآوری دارد و در آن لغات و قواعد عربی هفتم و هشتم مرور شده است. روش تدریس در عربی نهم متن محوری است و در ابتدای هر درس داستانی به زبان عربی آورده شده است و سپس در ادامه آن تمرین های درس مرتبط با متن داستان قرار گرفته است.

ما جواب تمامی تمرین های عربی نهم و همچنین ترجمه متن درس را در گام به گام عربی نهم برای شما گرد آوری کرده ایم. همانطور که قبلتر اشاره کردیم گام به گام عربی نهم در همکلاسی با همکاری معلمان با تجربه عربی و به صورت اختصاصی برای مخاطبین سایت نوشته شده است. این گام به گام به صورت تایپ شده است و علاوه بر معنی درس، معنی تمرین‌های کتاب نیز در آن آمده است.

برای یادگیری بهتر به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا خود متن درس را ترجمه کنید و تمرین های کتاب را پاسخ دهید و سپس برای اطمینان از درستی جواب های خود به فایل گام به گام مراجعه کنید. جدا از حل تمرین ها، خواندن صحیح متن عربی نیز بسیار مهم است بنابراین از این بخش نیز غافل نباشید.

بسیار خوشحال می شویم که نظرات خود را در خصوص محتوای این صفحه و کیفیت فایل گام به گام عربی نهم با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته ها و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.

در ادامه توضیح کوتاهی در خصوص هر یک از درس‌های عربی نهم داده‌ایم.

گام به گام درس اول عربی نهم

عنوان درس اول عربی نهم مُراجعَةُ دُروسِ الصَّفِّ السّابِعِ وَ الثّامِنِ می باشد و گام به گام درس اول عربی نهم جواب تمرین ها و ترجمه این درس را در بر می گیرد.

گام به گام درس دوم عربی نهم

درس دوم عربی نهم اَلْعُبورُ الْآمِنُ می باشد و ترجمه متن و پاسخ تمرین های این درس در گام به گام درس دوم عربی نهم گردآوری شده است. 

گام به گام درس سوم عربی نهم

جِسْرُ الصَّداقَةِ عنوان درس سوم عربی نهم است و گام به گام درس سوم عربی نهم شامل جواب کلیه تمرین ها و ترجمه متن این درس می شود. 

گام به گام درس چهارم عربی نهم

نام درس چهارم عربی نهم اَلصَّبرُ مِفتاحُ الفَرَجِ می باشد و جواب تمرینها و ترجمه متن درس چهارم را می توانید در گام به گام درس چهارم عربی نهم مشاهده کنید. 

گام به گام درس پنجم عربی نهم

درس پنجم عربی نهم اَلرَّجاءُ نام دارد. گام به گام عربی نهم ترجمه متن این درس و جواب تمرین های آن را پوشش می دهد. 

گام به گام درس ششم عربی نهم

عنوان درس ششم عربی نهم تَغْييرُ الْحَياةِ است. ترجمه متن این  درس و جواب تمرین های آن را می‌توانید در گام به گام عربی نهم بیابید.

گام به گام عربی نهم درس هفتم

ثَمَرَةُ الْجِدِّ عنوان درس هفتم پایه نهم عربی می باشد. گام به گام درس هفتم عربی نهم همه جواب های تمرین های این درس و متن درس هفتم را پوشش می دهد. 

گام به گام عربی نهم درس هشتم

گام به گام درس هشتم عربی نهم را در این بخش می توانید بیابید.  ترجمه و جواب تمامی تمرین های درس هشتم عربی نهم با نام حِوارٌ بَينَ الزّائِرِ وَ سائِقِ سَيّارَةِ الْأ‏جْرَةِ در گام به گام درس هشتم عربی نهم جمع آوری شده است.

گام به گام عربی نهم درس نهم

درس نهم عربی نهم با عنوان نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ در ادامه درس قبلی است.پاسخ همه تمرین های درس نهم و همچنین ترجمه متن درس عربی نهم در گام به گام درس نهم عربی نهم گردآوری شده است.

گام به گام عربی نهم درس دهم

اَلْأَمانَةُ عنوان درس دهم عربی نهم است. گام به گام درس دهم عربی نهم شامل جواب کلیه تمرین ها و ترجمه متن این درس می شود.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 13.12 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 2

م
مینا

دمتون گرررررررمم عالی هستن

س
س

عالیست داره دان میشه