دانلود کتاب فرهنگ و هنر هفتم

در ادامه مطلب می توانید کتاب فرهنگ و هنر هفتم سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید.

دانلود کتاب  فرهنگ و هنر هفتم

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی فرهنگ و هنر هفتم می باشد. کتاب فرهنگ و هنر هفتم چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی فرهنگ و هنر پایه هفتم می باشد.

برای دانلود تمامی کتاب های درسی هفتم به صفحه کتاب های هفتم مراجعه کنید 

در ادامه بخش هایی از کتاب فرهنگ و هنر هفتم می باشد که فایل کامل کتاب فرهنگ و هنر هفتم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

فکر کنید

در محیط پیرامون شما چه اشیایی وجود دارد؟ به نظر شما جالب ترین نمونه کدام است؟ ویژگی آنها چیست؟ این ویژگی ها را یادداشت کنید. آیا اندازه، شکل، رنگ و جنس شیء را توصیف کرده اید یا کاربرد آن را؟ ویژگی های شیء را برای هم کلاسی هایتان بخوانید. آیا آنها می توانند با شنیدن این توضیحات، شیء مورد نظر را بشناسند؟

کتاب فرهنگ و هنر هفتم

طراحی کنید

طرح ساده ای از شیء انتخابی خود بکشید؛ سپس، این طرح را به هم کلاسی هایتان نشان دهید.

به نظر شما با کدام روش (توصیف شیء یا طراحی آن) می توان اطلاعات مورد نظر درباره ی این شیء را سریع تر درک کرد؟

مشاهده یعنی استفاده ی دقیق از حواس مختلف که شامل دیدن، لمس کردن، بوییدن، شنیدن و چشیدن است. از طریق مشاهده می توان ویژگی های پدیده های مختلف را شناخت؛ بنابراین با مشاهده ی دقیق می توانیم اطلاعات زیادی به دست بیاوریم. ما بیش از 75درصد اطلاعات خود را از طریق دیدن به دست می آوریم. بخش مهمی از این اطلاعات با طراحی و تصویر ارائه می شود. انسان از هزاران سال پیش طرح ساده شده ی حیوانات، انسان، خورشید، اشیا و غیره را روی سنگ ها، ظروف سفالی، فلزات و مواد دیگر اجرا، و از این طریق اطلاعات زیادی را به دیگران منتقل کرده است ...

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 1

ف
فرزام سلیمی

دستتان درد نکند عالینک بود