دانلود کتاب ریاضی اول دبستان

در ادامه مطلب می توانید دانلود کتاب ریاضی اول ابتدایی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

دانلود کتاب ریاضی اول ابتدایی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی ریاضی اول ابتدایی می باشد. کتاب ریاضی اول ابتدایی چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی ریاضی اول ابتدایی می باشد . در ادامه بخش هایی از کتاب ریاضی اول ابتدایی می باشد که فایل کامل کتاب ریاضی اول ابتدایی را در بخش دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود تمامی کتاب های درسی اول دبستان به صفحه کتاب های اول دبستان مراجعه کنید.

مقدمه :

سخنی درباره ی دانش آموزان

درس ریاضیات باید برای دانش آموزان شادی بخش ولذت بخش باشد وبه وسیله ی آن احساس خوبی از  به دانش آموزان نشان دهد با همه ی تفاوت ها و اختلاف هایی که دارند، می توانند در کنار هم باشند و برای همدیگر احترام قائل باشند. دانش آموزان هم مسئولیت بپذیرند و هم به دیگران، وقتی به کمک نیاز دارند، کمک و برای رسیدن به یک هدف مشترک همکاری کنند. با یکدیگر با صداقت رفتار نمایند و سادگی را پیشه ی خود سازند.

کتاب ریاضی اول دبستان

سخنی با والدین

پیشینه ی فکری و مهارت هایی که در ذهن دانش آموزان نهادینه شده، اجازه نمی دهد نظام آموزشی یکسانی که دانش آموزان با آن مواجه اند، ساختارهای شناختی یکسانی را به دست دهد. ذهن دانش آموزان  مانند گل های ا با یکدیگر در رنگ و بو تفاوت دارند و در برابر نظام رنگارنگی اند که از یک آب و خاک و خورشید بهره گرفته اند ام ع در  زمینه های یادگیری دانش آموزان  را می توان  یکسان آموزشی مهارت های مختلفی را کسب می کنند. این تنوع در سبک های یادگیری و ساختار انسان شناختی آنها خلاصه کرد.جهت اطلاع شما به والدین محترم درهرصفحه ی کتاب توصیه ها وراهنمایی هایی نوشته شده است .

 

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 2

پ
پرسپولیس

خیلی عالیهههههههه

س
سودابه تقي بيگلو

عالي اما در دسترس بيشتر أموزش ابتداي بايد براي تمام انسان ها يادگيرى و يادهي آسان داشته باشد