نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 12 با جواب

در این مطلب شما مخاطبین عزیز میتوانید به آرشیو کاملی از نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 12 با جواب دسترسی داشته باشید و با استفاده از سعی و تلاش خود و البته تمرین و تکرار با این نمونه سوالات ، میزان تسلط و آمادگی خود را در این مبحث بالا ببرید.

نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 10 با جواب

بروزرسانی آذر 1402

در این مطلب سعی ما بر این بوده که تا جای امکان به دانش آموزان کمک کنیم تا مفاهیم و مهارت هایی را که برای تسلط بر نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 12 با جواب نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم . این نمونه سوالات به صورت اختصاصی توسط خود همکلاسی تهیه و تولید شده است و سعی و تلاش تمام مجموعه بر این بوده که تا جای امکان بهترین و استاندارد ترین سوالات در این زمنیه در اختیار شما قرار داده شود. ضمنا در این نمونه سوال مبحث نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 10 با جواب هم پوشش داده شده است .

کدام یک جزو عوامل طبیعی موثر بر کشاورزی است ؟

  • نیروی کار
  • ابزار و وسایل
  • آب و هوا
  • سرمایه

نویسنده : همکلاسی
حجم : 0.66 مگابایت
منبع : همکلاسی

نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 6 با جواب

همانطور که میدانید این امتحانات ، برای سنجش و اندازه گیری درک شما از مطالبی که در طول سال تحصیلی به شما آموزش داده شده است برگزار میشود بنابراین داشتن منابعی که بتواند برای نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 12 با جواب مناسب باشد و از آن طرف نکاتی را که در این مدت به شما آموزش داده شده است را در یک ساختار مناسب جمع آوری و گردآوری کند بسیار کاربردی و ارزشمند میباشد. بنابراین از شما دعوت میکنیم که از این سوالات استفاده کرده و خود را در بهترین حالت آمادگی در این مبحث قرار دهید.

صحیح یا غلط بودن جملات زیر را مشخص کنید

  • درهنگام خرید وسایل برقی به برچسب انرژی باید دقت شود
  • در کشور ما تولید برق آبی بیشتر ازتولید برق حرارتی است
  • اوج شکوفایی شهر اصفهان مربوط به دوره صفویه است

نویسنده : همکلاسی
حجم : 2.06 مگابایت
منبع : همکلاسی

نمونه سوالات درس ۱ تا ۱۲ مطالعات ششم

اساتید و دبیرانی که این سوالات را طرح کرده اند ، سعی کرده اند که از تجربیات و دانش بالایی که در طول سالیان متمادی که در تدریس کسب کرده اند ، استفاده کنند و بهترین و استانداردترین سوالات مربوط به نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 12 با جواب را طراحی و طرح کنند و در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار بدهند تا بتوانید از آن برای بالا بردن آمادگی خود استفاده کنید.

جاهای خالی را با کلمه مناسب پر کن

  • بیشترین تامین کننده برق از نیروگاه های ......... بدست می آید
  • عالی قاپو به دستور ....... و در دوره تاریخی ......... ساخته شد

نویسنده : همکلاسی
حجم : 2.28 مگابایت
منبع : همکلاسی

در این سوالات سعی زیادی شده که تا حد امکان کیفیت و اهداف و استانداردهای آموزشی در نظر گرفته شود تا بتوانیم مخاطبین و دانش آموزان عزیزی را که به دنبال تسلط و نمره خوب در مبحث نمونه سوال اجتماعی ششم درس 1 تا 8 با جواب هم هستند را یاری کنیم و تا جایی که میتوانیم با استفاده از تجربه و دانش اساتیدی که در طراحی و حل سوالات شرکت داشته اند ، شما عزیزان را به موفقیت نزدیک کنیم.

در صورتی هم که نظری در مورد نمونه سوال مطالعات ششم داشتید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید و از این طریق با دوستان و هم کلاسی های خود نظرات خود را به اشتراک بگذارید


نظرات ارسال شده 0