دانلود کتاب کار و فناوری هفتم

در ادامه مطلب می توانید کتاب کار و فناوری هفتم سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید.

دانلود کتاب کار و فناوری هفتم

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی کار و فناوری هفتم می باشد. کتاب کار و فناوری هفتم چاپ سال 1401-1400 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی کار و فناوری پایه هفتم می باشد.

برای دانلود تمامی کتاب های درسی هفتم به صفحه کتاب های هفتم مراجعه کنید 

در ادامه بخش هایی از کتاب کار و فناوری هفتم می باشد که فایل کامل کتاب کار و فناوری هفتم را در بخش دانلود دریافت نمایید.

کتاب کار و فناوری هفتم

اختراع و نوآوری

هنگامی که به وسایل پیرامون خود نگاه می کنم. پیش خود می اندیشم آنها چرا و چگونه به وجود آمده اند و چه کسی آنها را برای اولین بار اختراع کرده است. من باور دارم اگر من هم مانند مخترع این وسایل ، ایدهٔ نو، خلاقیت، همت و تلاش داشته باشم، یک مخترع خواهم شد.

اختراع یا آفرینش، نتیجه ی فکر و ایده ی افراد است. افرادى که روش یا چیزی را برای اولین بار به وجودمی آورند یا می آفرینند تا یک کار دشوار را آسان یا یک مسئله را حل کنند. اختراعی که به تولید رسیده باشد، نوآوری نامیده می شود.

ایده گرفتن ازآفرینش: هنگامی که در بین راه خانه و مدرسه با دقت به پیرامون خــود نگاه می کنید با خود بیندیشــید چگونه می توان از موجــودات، آفرینش، درختان، کوه ها، آســمان و خیلی چیزهای دیگر، ایده و فکر جدید گرفت. کار اصلی آنها چیســت؟ چگونه کار می کنند؟ مخترع آنها کیســت؟ و آیا می تــوان برای اختراع از طبیعت ایده گرفت؟

بررسی چگونگی کار وسایل پیرامون: مخترعان و نوآوران در ساخت وسایل و محصولات خود، روش ها و ایده های نو را به کار می برند. بررسی چگونگی کار وسایل می تواند موجب پدید آمدن یک ایده ی جدید و نو باشد و کمک کند تا بتوان وسیله ی دلخواه و مورد نیاز خود را اختراع کرد....

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 1

ا
الیاس

عالییییی خیلی خوبهههههههههه