دانلود کتاب هویت اجتماعی دوازدهم

درادامه مطلب می توانید دانلود کتاب هویت اجتماعی دوازدهم تجربی و دوازدهم ریاضی سال تحصیلی 1401-1400 را دریافت کنید

کتاب هویت اجتماعی دوازدهم تجربی

در این بخش  کتاب هویت اجتماعی دوازدهم تجربی در در سال تحصیلی 1401-1400 چاپ شده است جهت دانلود در این پست قرار میگیرد . کتاب هویت اجتماعی دوازدهم شامل تمام فصل های کتاب درسی هویت اجتماعی دوازدهم پایه دوازدهم نظام جدید رشته ی( تجربی) می باشد . در ادامه بخش هایی از کتاب هویت اجتماعی دوازدهم را میتوانید مطالعه کنید و فایل کامل این کتاب را در بخش دانلود همین پست دریافت کنید

کنش های ما 

تمامی مخلوقات در جهان کاری  انجام می دهند؛ ماه به دور زمین می چرخد، ابرها در آسمان حرکت می کنند، آب در جویبار روان است، درخت برگ و بار می دهد، قلب می تپد، خون در رگ های آدمی جریان دارد، کشاورز کشت و زرع می کند و دانش آموز مطالب درسی را در ذهن مرور می کند. به  نظر شما، فعالیت های انسان چه تفاوتی با فعالیت های مخلوقات دیگر دارد؟ ما پیاده روی می کنیم، شادی می کنیم، مسواک می زنیم، درس می خوانیم، ورزش می کنیم، نقاشی می کشیم، نماز می خوانیم و فعالیت های دیگری انجام می دهیم. در زبان فارسی، فعالیت های انسان، اسم های گوناگونی مانند کار، عمل، فعل، رفتار، کردار و کنش دارند و انجام دهندگان این فعالیت ها نیز دارای اسامی مختلفی مانند کارگر، کارمند، کارگزار، کارفرما و عامل اند.

درعلوم انسانی به فعالیتی که انسان انجام می دهد کنش وبه انجام دهنده آن کنشگر می گویند

کنش ویژگی هایی دارد که آن را از فعالیت سایر مخلوقات متمایز می کند. به نظر شما، این ویژگی ها کدام اند؟

کتاب هویت اجتماعی دوازدهم

کنش، آگاهانه است. کنش وابسته به آگاهی آدمی است و بدون آگاهی انجام نمی شود. برای مثال، سخن گفتن یک کنش است. اگر ما آگاهی خود را نسبت به کلمات و معانی آنها از دست بدهیم، نمی توانیم صحبت کنیم. فردی که از واژگان و دستور یک زبان آگاهی ندارد، نمی تواند با آن زبان سخن بگوید. بنابراین، تا آگاهی نباشد، کنشی صورت نمی گیرد، اما آیا کنش انسان همواره بر اساس آگاهی صحیح صورت می گیرد؟

لینک های دانلود


نظرات ارسال شده 3

ن
ناشناس

عالیه ممنونم از شما

ز
زهره نادری

عالیست سوالات دوازدهم هویت اجتماعی

ع
علی

سلام آیا کسی ک کتاب جامعه شناسی دهم رو پاس کرده و به ریاضی تغییر رشته داده هم باید این کتاب رو دوباره پاس کنه؟