دانلود کتاب هنر یازدهم تجربی سال تحصیلی 96 - 97

درادامه مطلب می تونید دانلود کتابکتاب هنر یازدهم تجربی سال تحصیلی 96 - 97 را دریافت کنید .

درباره کتاب هنر یازدهم تجربی

پست دانلود کتاب های درسی این بخش شامل دانلود کتاب درسی کتاب هنر یازدهم تجربی می باشد

کتاب زیست دانشگاهی تجربی چاپ سال 96 - 97 می باشد و شامل تمام فصل های کتاب درسی کتاب هنر یازدهم تجربی می باشد . 

در ادامه بخش هایی از کتاب کتاب هنر یازدهم تجربی می باشد که فایل کامل کتاب کتاب هنر یازدهم تجربی را در بخش دانلود دریافت نمایید

حرکت و رفتار:

رفتارهای بدنی قادرند احساسات مختلف را بدون گفتار نمايش دهند. در گروه های سه نفره سعی کنید با بهره گیری از حرکات چهره و بدون حرکت دادن ساير اندام ها، احساس های چهارگانه خشم، شادی، اضطراب و ترس را نمايش دهید.


دانلود کتاب هنر یازدهم تجربی سال تحصیلی 96 - 97

موجودات زنده، از جمله انسان، به دلایل گوناگون از جای خود حرکت می کنند یا اعضای بدنشان را حرکت می دهند. برخی از این حرکت ها ارادی و برخی غیرارادی است. برای مثال، بلندشدن از جای خود عملی ارادی  غیرارادی است و ما ً است و فرد می تواند از جایش بلند نشود و ثابت بماند. از سوی دیگر، پلک زدن چشم معمولا بدون اینکه تصمیم بگیریم پلک می زنیم. به همین ترتیب، رفتار نیز گاهی ارادی و آگاهانه و گاهی غیرارادی و ناآگاهانه است. به طور کلی رفتار یعنی مجموعۀ کنش ها و واکنش های پدیده ها. تعریف مفصل تر رفتار چنین است: رفتار پاسخی است که موجودات زنده به محر كهای بیرونی می دهند. به عبارت دیگر، رفتار یعنی واکنش موجود زنده در برابر کنش های بیرونی. از آنجا که فرایندهای ذهنی انسان بسیار گسترده و بغرنج است، رفتار انسان ها نیز در مقایسه با سایر موجودات زنده بسیار پیچیده تر است.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 0 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0