دانلود سوالات کنکور زبان 97 با پاسخنامه

در این بخش میتوانید سوالات و پاسخنامه کنکور زبان 97 را دریافت کنید .

درباره سوالات کنکور زبان 97 با پاسخنامه

آخرین گروه آزمایشی کنکور سراسری 97 مربوط به کنکور زبان 97 می باشد که در این پست دفترچه سوالات کنکور زبان 97 با پاسخنامه کنکور زبان 97 در ادامه برای دانلود قرار میگیرد . دفترچه سوالات کنکور زبان 97 شامل سوالات عمومی و اختصاصی می باشد که در بخش سوالات اختصاصی هر یک از داوطلبان بر اساس علاقه مندی خود یکی از دروس زبان آلمان ، فرانسه و یا زبان انگلیسی را می توانند پاسخ دهند . دفترچه سوالات کنکور زبان 97 پس از اتمام آزمون در ساعت 21:30 امروز توسط سایت سازمان سنجش منتشر می گردد که سوالات کنکور زبان 97 با پاسخنامه تشریحی کنکور زبان 97 پس از اتمام و انتشار سوالات در این پست برای داوطلبان شرکت کننده در این آزمون قرار میگیرد .

دانلود سوالات کنکور زبان 97 با پاسخنامه

دانلود دفترچه سوالات کنکور زبان 97

دفترچه سوالات کنکور زبان 97 در قالب دو دفترچه شامل دفترچه شماره یک و دفترچه شماره دو در اختیار داوطلبان قرار میگیرد . دفترچه شماره یک شامل درس های ادبیات فارسی ، عربی ، دینی و زبان انگلیسی است  . همچنین در بخش دفترچه عمومی داوطلبان علاقه مند به پاسخگویی به یکی از سوالات زبان های فرانسه ، آلمانی ، ایتالیا و روسی نیز می توانند به جای پاسخ به سوالات زبان یکی از این دسته سوالات را در زمان ثبت نام انتخاب کرده و پاسخ دهند .در ادامه دفترچه سوالات کنکور زبان 97 جهت دانلود اماده شده است که میتوانید دریافت کنید .

توجه : دفترچه سوالات پس از انتشار از سوی سازمان سنجش در این بخش آپدیت می شود . در حال حاضر دفترچه سوالات کنکور زبان 97 منتشر شده است

دفترچه سوالات کنکور زبان 97
  • نویسنده : بچه های همکلاسی
  • حجم فایل : 4 مگابایت
  • منبع : همکلاسی
  • تاریخ انتشار : 8 تیر 1397

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور زبان 97

پس از انتشار دفترچه سوالات کنکور زبان 97 در کمترین زمان پاسخنامه کلیدی سوالات که از سوی دبیران ارسال گردیده است را در این بخش قرار می دهیم . کلید اصلی سوالات پس از منتشر شدن از سوی سازمان سنجش در این بخش اضافه میگردد .

 """""جهت مشاهده نسخه با کیفیت روی موبایل کلیک کنید""""

دانلود سوالات کنکور زبان 97 با پاسخنامه

دانلود پاسخنامه کنکور زبان 97

پاسخنامه تشریحی سوالات کنکور زبان 97 در درس های دینی ، ادبیات ، عربی ، زبان انگلیسی و زبان انگلیسی تخصصی پس از آماده و تکمیل شدن کامل دفترچه سوالات برای داوطلبان در این بخش می شود . این پاسخنامه شامل توضیحات کامل در مورد تست های دروس عمومی و اختصاصی کنکور زبان 97 می باشد .


نظرات ارسال شده 2

م
مرضیه

سلام پاسخنامه هاتون خیلی کاملن به نسبت بقیه سایت ها و رفع تکلیفی نیستن، کاش برای زبان هم پاسخنامه میدادید

ف
فاطمه

لطفا سوالات و پاسخنامه کنکور زبان انگلیسی ۹۷را بفرسید