جزوه قواعد درس یک عربی یازدهم انسانی

جزوه درس یک عربی سال یازدهم رشته ی انسانی در این پست جهت دانلود قرار گرفت .

 توضیحات جزوه قواعد درس یک عربی یازدهم انسانی

در این بخش جزوه قواعد درس یک عربی یازدهم انسانی ویژه ی دانش اموزان سال یازدهم رشته ی انسانی که توسط استاد یادگاری حاضر شده است قرار می دهیم . قواعد درس اول عربی سال یازدهم در همه ی رشته ها یکسان می باشد . جزوه قواعد درس یک عربی سال یازدهم انسانی به صورتی تهیه شده است که هم قابل استفاده برای امتحان مدارس می باشد و هم قابل است برای پاسخ گویی به سوالات کنکور می باشد . در جزوه قواعد درس اول  از کتاب عربی یازدهم نکات مهم قواعد این درس که هم برای پاسخ داده به سوالات امتحانی مهم است و هم برای کنکور دارای اهمیت است به صورت بسیار کامل شرح داده شده است و جزوه خلاصه و مفید را در اختیار دانش اموزان یازدهم انسانی و داوطلبان  کنکور رشته ی انسانی قرار می دهد .

 

 درباره درس یک عربی یازدهم انسانی

متن درس اول عربی یازدهم انسانی با عنوان مواعظ  قیمه آراسته به آيات 17 تا 19 سورۀ لقمان است. اندرزهای لقمان  حکيم به فرزندش که برای جوانان اين مرز و بوم ارزشمند است و دل و جان آنان را صفا می بخشد. قواعد درس اول عربی یازدهم راجع به  شناخت اسم تفضيل و اسم مکان است.  قواعد ی که در درس اول عربی یازدهم انسانی بدان اشاره شده است همانند سایر قواعد کتاب عربی درای اهمیت بالایی می باشد و دانش اموزان یازدهم انسانی باید قواعد این درس را به خوبی فرا بگیرند و علاوه برقواعد مطالعه و درک مفهوم متون و جملاتی که در درس اول عربی سال یازدهم رشته ی انسانی مطرح گشته است نیز بسیار مهم است . جهت دانلود جزوه قواعد درس دو عربی انسانی به بخش جزوه های عربی رشته ی انسانی مراجعه نمایید.در نتیجه برای اینکه بتوانید در پاسخ گویی به سوالات عربی به مهارت بالایی دست یابید باید در هر دو بخش ترجمه و قواعد تمرین و مطالعه زیادی داشته باشد و این تمرین به صورت مستمر باشد . 

کتاب های عربی که در دوره دوم متوسطه تالیف شده است از نطر محتوا همانند زنجیری می باشد که به مطالب کتاب های عربی اول متوسطه مربوط است . با توجه به این پیوستگی که در نوشتن کتاب های عربی صورت پذیرفته است اگر در کتاب های عربی دوره متوسطه اول به تسلط کافی نرسیده باشید در یادگیری کتاب عربی سال دهم و کتاب عربی یازدهم به مشکل خواهید خورد در نتیجه با توجه به اهمیت این موضوع در صورتی که در دروس سال های گذشته  مشکل دارید حتما به آنها دوباره مراجعه کنید و مطالب آنها را به خوبی فرا بگیرید تا در یادگیری مطالب جدید عربی به مشکل برخورد نکنید.

نویسنده : مریم یادگاری
حجم : 0.69 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

م
مرضیه اصغرزاده

سلام و عرض ادب من نهایت استفاده رو بردم و بینهایت برام کاربردی و جذاب بود ، با تشکر و آرزوی سلامتی برای شما مدرسان دلسوز ????

م
مبینا

واقعا عالی بود توضیح و مثال هاشم واضح و اموزنده بود

آ
آیسان

خیلی خوب بود مرسی ازتون

ف
فاطمه

خیلی ممنون عالی بود

ع
عرفان نیمار

عالیسسسس خیلی خوب است

N
N

ممنون

ل
لیلا زارع

ممنون از شما واقعا موثره و مفیده کاملا یاد گرفتم قواعد رو بازم ممنونم