گام به گام اجتماعی هفتم

دانلود رایگان گام به گام مطالعات اجتماعی هفتم شامل جواب تمامی فعالیت ها و همچنین جواب کاربرگ های مطالعات اجتماعی هفتم

جواب فعالیت های مطالعات هفتم همراه با حل کاربرگ ها

مطالعات اجتماعی هفتم از لحاظ ساختار همانند مطالعات اجتماعی سال پیش است یعنی شامل دوازده فصل در سه حوزه تاریخ ، مدنی و جغرافیا می شود. بیست و یک کاربرگ نیز در پایان کتاب مشاهده می شود که در فعالیت های مختلف موجود در متن درس از شما خواسته شده که پاسخ این کاربرگ ها را بدهید.

ما در این صفحه جواب فعالیت های مطالعات هفتم را در قالب گام به گام هفتم گردآوری کرده ایم. همچنین جواب تمامی کاربرگ ها را نیز در فایل جداگانه ای آورده ایم.

جواب فعالیت های فصل هفتم تا دوازدهم مطالعات توسط تیم همکلاسی تالیف شده است و مطابق با کتاب درسی امسال یعنی 99-1400 می باشد اما جواب فعالیت های فصل های ابتدایی این درس از مدارس مختلف گردآوری شده است.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های هفتم می توانید به صفحه گام به گام هفتم مراجعه کنید.

گام به گام مطالعات اجتماعی هفتم

گام به گام تمامی فصل های مطالعات هفتم را می توانید به رایگان و از طریق باکس دانلود موجود در  پایین صفحه دریافت کنید.

جواب کاربرگ های تمامی درس های مطالعات هفتم را نیز می توانید با دریافت فایل زیر داشته باشید.

 اگر میخواهید گام به گام هر فصل از اجتماعی هفتم را به صورت جداگانه داشته باشید، بازهم می توانید روی همکلاسی حساب کنید. با کلیک بر روی لینک های موجود در باکس دانلود که در انتهای همین صفحه آورده شده است، به صفحات گام به گام مربوط به هر فصل از مطالعات هفتم می روید. در این صفحات همچنین می توانید بخشی از فعالیت های حل شده در هر فصل را ببینید.

در ادامه توضیحی در خصوص هر فصل از مطالعات این پایه آورده ایم. 

گام به گام فصل اول مطالعات اجتماعی هفتم

دو درس ابتدایی مطالعات اجتماعی هفتم به حقوق و مسئولیت های ما در محیط های گوناگون می پردازند. گام به گام فصل اول مطالعات اجتماعی هفتم جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های این فصل  را در بر دارد.

گام به گام فصل دوم مطالعات اجتماعی هفتم

فصل دوم این درس شما را با قانون آشنا می کند. در این فصل سوالاتی مثل "چرا به مقررات نیاز داریم" و "قانون گذاری به چه شکل انجام می شود" پاسخ داده شده است. در گام به گام فصل دوم مطالعات اجتماعی هفتم جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های فصل دوم مطالعات اجتماعی هفتم را مطالعه کنید.

گام به گام فصل سوم مطالعات اجتماعی هفتم

فصل سوم مطالعات به روش های مقابله با حوادث می پردازد. جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های فصل سوم مطالعات اجتماعی هفتم در  گام به گام فصل سوم مطالعات اجتماعی هفتم قرار گرفته است.

گام به گام فصل چهارم مطالعات اجتماعی هفتم

فصل چهارم که آخرین فصل از بخش مدنی کتاب است، از تولید و توزیع و مصرف محصولات گفته است. در  گام به گام فصل چهارم مطالعات اجتماعی هفتم، جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های فصل چهارم مطالعات اجتماعی هفتم در دسترس است.

گام به گام فصل پنجم مطالعات اجتماعی هفتم

فصل پنجم در حوزه جغرافیا قرار می گیرد و "محیط زندگی خود را بشناسیم" نام دارد. پاسخ تمامی فعالیت ها و کاربرگ های فصل پنجم مطالعات اجتماعی هفتم در گام به گام فصل پنجم مطالعات اجتماعی هفتم موجود است.

گام به گام فصل ششم مطالعات اجتماعی هفتم

 جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های فصل ششم مطالعات اجتماعی هفتم در گام به گام فصل ششم مطالعات اجتماعی هفتم موجود است. در فصل ششم از تنوع آب و هوایی ایران و حفاظت از زیست گاه های طبیعی سخن رفته است.

گام به گام فصل هفتم مطالعات اجتماعی هفتم

فصل هفتم از مطالعات هفتم نیز در خصوص جمعیت ایران و منابع آب و خاک کشورمان است. گام به گام فصل هفتم مطالعات اجتماعی هفتم جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های فصل هفتم مطالعات اجتماعی هفتم را در بر دارد.

گام به گام فصل هشتم مطالعات اجتماعی هفتم

فصل هشتم هم در قالب درس های پانزدهم و شانزدهم به گردشگری در ایران می پردازد.گام به گام فصل هشتم مطالعات اجتماعی هفتم جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های این فصل از  مطالعات اجتماعی هفتم را در بر دارد.

گام به گام فصل نهم مطالعات اجتماعی هفتم

بخش تاریخ مطالعات هفتم با فصل نهم و با نام " سرزمین ما، کاوش در گذشته های دور" شروع می شود. گام به گام فصل نهم مطالعات اجتماعی هفتم جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های فصل نهم مطالعات اجتماعی هفتم را در بر دارد.

گام به گام فصل دهم مطالعات اجتماعی هفتم

در فصل دهم از آن در مورد نحوه شکل گیری امپراتوری های بزرگ در ایران باستان صحبت می کند. گام به گام فصل دهم مطالعات اجتماعی هفتم جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های این فصل را در بر دارد.

گام به گام فصل یازدهم مطالعات اجتماعی هفتم

در فصل یازدهم کتاب نیز از اوضاع اجتماعی، اقتصادی مردم در ایران باستان و عقاید رایج در آن زمان صحبت می کند. گام به گام فصل یازدهم مطالعات اجتماعی هفتم جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های فصل یازدهم مطالعات اجتماعی هفتم را در بر دارد.

گام به گام فصل دوازدهم مطالعات اجتماعی هفتم

فصل دوازدهم این کتاب به فرهنگ و تمدن ایران باستان می پردازد. گام به گام فصل دوازدهم مطالعات اجتماعی هفتم جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ های این فصل را در بر دارد.

نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فایل های گام به گام ارائه شده در این صفحه و به طور کلی در خصوص هر آنچه در مورد این درس نیاز دارید برای ما ارسال کنید. نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت و بهبود محتوای ارائه شده بسیار اثرگذار خواهد بود.


نظرات ارسال شده 7

آ
آتنا شاگرد اول تیزهوشان

خیلی کمکم کرد مچکرم

ن
نجمه

امید وارم خوب باشه

ر
ریحانه

عالیه بهتر از این نیست ولی کاش بچه ها خودشون بنویسند ویاد بگیرند واز این گام به گام فقط برای قسمت هایی ازدرس که متوجه نمیشن استفاده کنند

ر
رتبه یک دبیرستان شهیدباقری جم

مرسی کمکم کرد

a
ali rahimi

من گام به گام هفتم مطالعات را می خام

ه
هستی

خیلی عالیه تاالان ازاین برنامه هاندیده بودم

پ
پوریا عطاران ...به نظر من بسیار هم عالی و تشکر میکنیم از زحمتهای معلمان عزیز

پوریا عطاران هستم و تشکر میکنم از زحمات شما معلمان عزیز ...بسیار هم عالی است