گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم به همراه حل تمرین ها

در ادامه مطلب می توانید عگام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم به همراه حل تمرین ها به طور رایگان از همکلاسی دریافت کنید

درباره گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم

در این پست گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم به همراه حل تمرین ها آماده شده است . گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم به همراه حل تمرین ها شامل راهنمای حل مسائل و مطالب موجود در کتاب فیزیک می باشد و حل المسائل پرسش ها و تمرین ها و فعالیت های موجود در گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم را شامل می شود. در ادامه بخش هایی از گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم به همراه حل تمرین هارا میتوانید مشاهده کنید و فایل کامل گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم به همراه حل تمرین ها  را دانلود کنید.

در شکل الف، سطح حلقه بر جریان آب خروجی عمود است، در شکل ب نیم خط عمود بر سطح حلقه با امتداد جریان آب، زاویه می سازد و در شکل پ از دو حلقه با سطح متفاوت استفاده شده است. همان طور که در «قسمت توجه» نیز اشاره شده است برای رسم نیم خط عمود بر یک سطح دو جهت وجود دارد که انتخاب هر کدام به یک اندازه مفید است ولی در حل یک مسئله، همواره باید به انتخاب یک جهت پایبند باشیم. شکل زیر می تواند درک خوبی از نیم خط عمود بر سطح حلقه برای دانش آموزان فراهم کند.

(باتوجه به شکل مندرج درفایل دانلود )



گام به گام فیزیک یازدهم ریاضی فصل چهارم به همراه حل تمرین ها


پرسش 4-1

هدف از این پرسش این است که قبل از معرفی رابطه قانون القای فاراده، دانش آموزان با یکای آهنگ تغییرات شار

(wb/s)که ازجنس نیروی محرکه الکتریکی است (بایکای ولت )آشنا شوند .

پرسش 4-2

دانش اموزان با توجه به اشنایی با پدیده القای الکترومغناطیسی فاراده به سادگی می توانند به این پرسش پاسخ دهند. با هر بار عبور آهنربا از جلوی پیچه، جریانی در آن القا می شود. تندرسنج با شمارش تعداد تیپ های جریان در واحد زمان، تندی دوچرخه را گزارش می دهد.



توجه ! در متن بالا جاهایی که به شکل های مندرج در فایلِ دانلود اشاره شده است، بیانگر شکل هایی است که در فایل داخل  pdf  موجود می باشد.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 1.16 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 2

ن
ناشناس

میسییی واقعا خدا قوت میگم عالی بود عااالی:)☆☆☆

ع
علی

مرسی در این روزهای کرونایی جزوه کامل ارائه می دهید