دانلود گام به گام علوم نهم

دانلود رایگان گام به گام علوم نهم شامل جواب تمامی فعالیت های کتاب درسی مطابق با علوم نهم چاپ 1400-99

جواب فعالیت های علوم نهم

می توان گفت علوم نهم نسبت به سایر دروس این پایه از لحاظ محتوا کمی سنگین است. علوم نهم در پانزده فصل تالیف شده است.

هر فصل از علوم نهم شامل فعالیت های متنوع با عناوین مختلف است ، از جمله: گفت و گو کنید، اطلاعات جمع آوری کنید ، خود را بیازمایید ، فکر کنید ، آزمایش کنید و فعالیت. این گام به گام جواب فعالیت های علوم نهم را به تمامی در خود دارد.

گام به گام علوم نهم توسط تیم همکلاسی تهیه شده و مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی و مربوط به سال تحصیلی 1400-99 است.

حل تمرین علوم نهم را به صورت فصل به فصل ارائه کرده ایم. دانلود گام به گام تمامی فصل ها رایگان است. برای دانلود گام به گام فصل مد نظر خود می توانید از فهرستی که در ابتدای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

توجه! برای دانلود گام به گام تمامی درس های هفتم به صفجه گام به گام نهم مراجعه کنید.

گام به گام علوم نهم

همان طور که گفته شد علوم نهم، 15 فصل دارد و در زیر توضیحاتی در رابطه هر یک از پانزده فصل آن داده شده است.

گام به گام علوم نهم فصل اول

فصل اول علوم نهم "مواد و نقش آنها در زندگی" نام دارد و فعالیت های کلاسی گام به گام فصل اول علوم نهم موجود در این فصل شامل بخش های " گفت و گو کنید" ، " جمع آوری اطلاعات " و"فعالیت" می باشد. 

گام به گام علوم نهم فصل دوم

گام به گام فصل دوم علوم نهم را در این قسمت می توانید بیابید. فصل دوم علوم نهم رفتار اتم ها با یکدیگر را شرح می دهد.

گام به گام علوم نهم فصل سوم

جواب فعالیت های فصل سوم علوم نهم و همچنین پاسخ خود را بیازمایید ها و فکر کنید ها و سایر فعالیت های کلاسی این فصل در گام به گام فصل سوم علوم نهم آمده است. عنوان فصل سوم "به دنبال محیطی بهتر برای زندگی" می باشد.

گام به گام علوم نهم فصل چهارم

فصل چهارم علوم نهم مربوط به بخش دوم علوم می باشد و "حرکت چیست" نام دارد. گام به گام فصل چهارم علوم نهم جواب فعالیت های این فصل را پوشش می دهد.

گام به گام علوم نهم فصل پنجم

جواب فعالیت ها و خود را بیازمایید ها و همچنین سایر فعالیت های کلاسی فصل پنجم علوم نهم در غالب گام به گام فصل پنجم علوم نهم ارائه شده است و عنوان این فصل نیرو می باشد.

گام به گام علوم نهم فصل ششم

فصل ششم علوم نهم "زمین ساخت ورقه ای" نام دارد و به منابع آب زمینی می پردازد. گام به گام فصل ششم علوم نهم جواب فعالیت های این فصل را پوشش می دهد.

گام به گام علوم نهم فصل هفتم

فصل هفتم علوم در ادامه فصل پیشین آن است و "آثاری از گذشته زمین" نام دارد. جواب فعالیت های این فصل در گام به گام فصل هفتم نهم ارائه شده است.

گام به گام علوم نهم فصل هشتم

فصل هشتم از علوم نهم از فشار و آثار آن صحبت می کند. گام به گام فصل هشتم علوم نهم جواب فعالیت ها، جواب خود را بیازمایید ها و پاسخ فکر کنید ها و آزمایش کنید های این فصل را دربردارد. 

گام به گام علوم نهم فصل نهم

گام به گام فصل نهم علوم نهم را می توانید در باکس دانلود، مشاهده نمایید. فصل نهم به  ماشینها می پردازد. گام به گام فصل نهم علوم نهم جواب فعالیت ها، جواب خود را بیازمایید ها، پاسخ فکر کنیدها و سایر فعالیت های کلاسی این بخش را پوشش می دهد. 

این گام به گام توسط تیم همکلاسی تهیه شده و مطابق با کتاب علوم نهم چاپ 98-99 می باشد.

گام به گام علوم نهم فصل دهم

دهمین فصل از علوم تجربی هفتم در خصوص فضا بحث می کند. برای مشاهده جواب فعالیت های این فصل گام به گام فصل دهم علوم نهم را از باکس دانلود، دانلود کنید.

گام به گام فصل دهم علوم نهم از طریق لینک زیر و به رایگان قابل دریافت است. 

گام به گام علوم نهم فصل یازدهم

این فصل گوناگونی جانداران نام دارد. گام به گام فصل یازدهم علوم نهم جواب فعالیت ها، جواب فکر کنید ها و پاسخ خود را بیازمایید ها و تمامی بخش های فعالیت کلاسی را به طور کامل در بردارد.

گام به گام علوم نهم فصل دوازدهم

گام به گام فصل دوازدهم علوم نهم با عنوان دنیای گیاهان است. جواب تمامی فعالیت های کلاسی فصل دوازدهم در این گام به گام آمده است. گام به گام فصل دوازدهم علوم نهم توسط تیم همکلاسی نگاشته شده است و مطابق با علوم نهم چاپ 98 است.

گام به گام فصل دوازدهم علوم نهم را با کلیک بر روی لینک زیر دانلود نمایید.

گام به گام علوم نهم فصل سیزدهم

فصل سیزدهم علوم نهم "جانوران بی مهره " نام دارد. گام به گام فصل سیزدهم علوم نهم جواب فعالیت ها و خود را بیازماییدها، جواب فکر کنید ها و پاسخ آزمایش کنیدهای این بخش را به تمامی پوشش می دهد.

گام به گام علوم نهم فصل چهاردهم

گام به گام فصل چهاردهم علوم نهم با عنوان جانوران مهره دار را می توانید در این بخش بیابید. جواب تمامی فعالیت های کتاب درسی در این فصل در گام به گام فوق آمده است. 

گام به گام علوم نهم فصل پانزدهم

فصل پانزدهم آخرین فصل از علوم نهم است. این فصل "با هم زیستن" نام دارد و به معرفی ساختار دستگاه تنفسی انسان می پردازد. گام به گام فصل پانزدهم علوم نهم جواب فعالیت های فصل پانزدهم را دربردارد.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص گام به گام های ارائه شده برای ما ارسال کنید. نظرات شما در بهبود کیفیت مطالب ارائه شده در به روز رسانی های آینده بسیار حائز اهمیت است


نظرات ارسال شده 1

ف
فتحی

عالی بود متشکر