دانلود گام به گام عربی هفتم اختصاصی همکلاسی

جواب تمام تمرین‌ ها و ترجمه متن درس های کتاب عربی شما در گام‌به‌گام عربی هفتم همکلاسی آمده است. ما با همکاری معلمان با تجربه این درس گام به گام عربی هفتم را به صورت اختصاصی برای شما کلاس هفتمی‌ها تهیه کرده‌ایم.

این فایل چه ویژگی هایی دارد؟
  • ترجمه متن تمامی درس ها همراه با حل تمرین های هر درس
  • استفاده از دبیران مسلط و با تجربه برای پاسخ ها
  • گرافیک زیبا
  • کاملا اختصاصی
  • فایل تماما تایپ شده میباشد
  • همراه با توضیحات اضافی و نکات مهم مربوط به هر سوال
سر فصل های مطرح شده در این فایل
جواب تمرین های درس اول قیمَةُ العلم، نورُ الکلام و کَنزُ الکنوزِ
جواب تمرین های درس دوم جَواهِر الْکَلامِ وَ کُنوزُ الحِْکمَِ و کنَزْ النَّصيحَةِ وَ الحِْکمَُ الناّفعَِةُ و المَْواعِظُ العَْدَدية
جواب تمرین های درس سوم حِوارٌ بَيَْن وَلَدَيْنِ
جواب تمرین های درس چهارم فِي السوق
جواب تمرین های درس پنجم اَلْجُمَلاتُ الذَّهَبيَّةُ
جواب تمرین های درس ششم في الحدود
جواب تمرین های درس هفتم الَْاسُْرةَ النّاجِحَةُ
جواب تمرین های درس هشتم زينَةُ الْباطِنِ
جواب تمرین های درس نهم الَْخلاْصُ فِي الْعَمَلِ
جواب تمرین های درس دهم اَلَْايّامُ وَ الْفُصولُ وَ الَْالْوانُ

حل تمرین عربی هفتم

عربی درسی است که شاید به نظر بسیاری از شما درس سختی برسد، امااگر قواعد عربی را خوب یاد بگیرید و تمرین های مختلف کتاب را حل کنید آنگاه خواهید دید، آنچنان که گفته می شود درس سختی نیست.

ما در این صفحه ترجمه دوازده درس عربی هفتم را همراه با حل تمامی تمرین های آن در قالب گام به گام عربی هفتم، برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام همانطور که قبلتر گفتیم به صورت اختصاصی برای مخاطبین همکلاسی و با همکاری و همراهی دبیران با تجربه عربی نوشته شده است.

این گام به گام به صورت تایپ شده است و علاوه بر جواب تمرین‌ها، ترجمه و معنی سوالات همراه با نکته های مهم مربوط به هر تمرین نیز در آن آمده است.

برای استفاده بهتر از گام به گام به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا درسنامه را بخوانید و سپس خودتان تمرین های درس را جواب دهید، و سپس برای آنکه ببنید آن تمرین را به درستی جواب داده اید یا خیر؛ به گام به گام مراجعه کنید. تنها در این صورت است که گام به گام می تواند به فرآیند یادگیری شما کمک کند.  نه تنها در مورد عربی که در مورد سایر درس ها نیز سعی کنید به این شیوه از گام به گام استفاده کنید.

بسیار خوشحال می شویم که نظرات خود را در مورد کیفیت فایل گام به گام عربی هفتم با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته ها و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.

در ادامه توضیحی کوتاه در مورد هر یک از درس های عربی هفتم داده ایم.

گام به گام درس اول عربی هفتم

درس اول عربی، در سه بخش تنظیم شده اند و هر بخش نیز تمرین های جداگانه ای دارد. در درس اول اسم اشاره مفرد، مثنی و جمع آموزش داده می شود و تمرین های نیز مربوط به یادگیری همین مبحث است. گام به گام درس اول عربی هفتم جواب تمارین و ترجمه این درس را در بر می گیرد.

گام به گام درس دوم عربی هفتم

درس دوم عربی هفتم مانند درس اول در سه بخش تنظیم شده است. در این درس به جملات پرسشی در زبان عربی پرداخته می شود. و ترجمه متن و پاسخ تمرین های این درس در گام به گام درس دوم عربی هفتم گردآوری شده است. 

گام به گام درس سوم عربی هفتم

درس سوم عربی هفتم نیز دو بخش دارد و هر بخش با جملات حکیمانه آغاز می شود. در این درس دو کلمه پرسشی "این" و "کم" معرفی می‌شود. در این درس اعداد یک تا دوازده را نیز یاد می گیرید. گام به گام درس سوم عربی هفتم شامل جواب کلیه تمرین ها و ترجمه متن این درس می شود.

گام به گام درس چهارم عربی هفتم

از آنجایی که دانش آموز در درس های اول تا سوم با کلمات زیادی آشنا شده؛ متن مکالمه این درس طولانی تر است. جواب تمرینها و ترجمه متن درس چهارم را می توانید در گام به گام درس چهارم عربی هفتم مشاهده کنید. 

گام به گام درس پنجم عربی هفتم

در درس پنجم عربی هفتم،  فعل ماضی اول و دوم شخص مفرد آموزش داده می شود. گام به گام درس پنجم عربی هفتم ترجمه متن درس و جواب تمرین های این درس را پوشش می دهد.

گام به گام درس ششم عربی هفتم

در درس ششم عربی هفتم فعل ماضی سوم شخص مفرد در عربی می آموزید. گام به گام درس ششم عربی هفتم ترجمه متن درس و جواب تمرین های این درس را دربردارد

گام به گام درس هفتم عربی هفتم

درس هفتم دوره ای بر دو درس قبل از خود است و همچنین ماضی منفی هم در این درس آموزش داده می شود. گام به گام درس هفتم عربی هفتم همه جواب های تمرین های این درس و متن درس هفتم را پوشش می دهد. 

گام به گام درس هشتم عربی هفتم

در درس هشتم عربی هفتم، فعل ماضی اول شخص جمع آموزش داده می شود و گام به گام درس هشتم عربی هفتم را در این بخش می توانید بیابید.

گام به گام درس نهم عربی هفتم

درس نهم عربی هفتم به آموزش فعل ماضی دوم شخص جمع می پردازد و گام به گام درس نهم عربی هفتم ترجمه متن درس و جواب تمرین های این درس را دربردارد.

گام به گام درس دهم عربی هفتم

 این درس، در ادامه درس قبل، ساختار فعل ماضی سوم شخص جمع را آموزش می دهد. ترجمه متن درس و جواب تمرین های این درس در گام به گام درس دهم عربی هفتم گنجانده شده است.

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 8.95 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 0