دانلود گام به گام زبان هفتم و کتاب کار آن

دانلود رایگان گام به گام زبان هفتم و کتاب کار زبان هفتم همراه با معنی درس و جواب تمامی تمرین ها مطابق با کتاب درسی 99-1400

حل تمرین کتاب زبان نهم و کتاب کار زبان نهم

درس زبان انگلیسی در متوسطه اول با نام PROSPECT ارائه می شود و در قالب دو کتاب تنظیم شده است: کتاب دانش اموز و کتاب کار.

البته که مشخص است تدریس از روی کتاب دانش آموز صورت می گیرد. این کتاب هشت درس دارد و پس از هر دو درس یک review گنجانده شده است. review شامل چند تمرین مروری می شود.

ما در این صفحه هم گام به گام کتاب دانش آموز و هم گام به گام کتاب کار زبان هفتم را برای شما فراهم کرده ایم. این گام به گام شامل ترجمه درس، ترجمله مکالمات موجود در درس، جواب بخش های شنیداری و خلاصه کلیه تمرین های هر دو کتاب است.

گام به گام زبان هفتم را برای هر دو کتاب می توانید به رایگان از همکلاسی دریافت کنید. لازم به ذکر است گام به گام های با کتاب درسی چاپ 99-1400 همخوانی دارند.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های هفتم به صفحه گام به گام هفتم مراجعه کنید.

گام به گام زبان هفتم

از طریق لینک موجود در باکس دانلود در پایین همین صفحه می توانید گام به گام زبان هفتم ( کتاب دانش اموز) را به رایگان دانلود کنید.

گام به گام کتاب کار زبان هفتم را نیز می توانید از طریق باکس دانلود دریافت کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا خود تمرین های درس را انجام دهید و سپس برای اطمینان از درستی جواب های خود به گام به گام نگاهی بیاندازید. تنها در این صورت است که گام به گام به روند یادگیری شما کمک می کند.

فایل های فوق حاوی حل تمرین تمامی هشت درس زبان و کتاب کار آن می باشند در صورتی که می خواهید گام به گام هر درس از زبان هفتم و یا کتاب کار آن را به طور جداگانه داشته باشید، به باکس دانلود که در انتهای صفحه آورده شده است مراجعه کنید. 

چنان چه گفته شد زبان هفتم در هشت درس تنظیم شده است. کتاب کار زبان هشتم نیز هشت درس دارد. بین هر دو درس نیز تمرینات مروری آمده است. در کل کتاب شامل سه تمرین مروری می شود. البته موارد فوق مربوط به کتاب دانش آموز زبان هفتم بود.

برای دانلود جداگانه گام به گام هر درس از زبان هفتم و همچنین گام به گام هر درس از کتاب کار زبان هفتم می توانید از باکس دانلود کمک بگیرید.

در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هشت درس زبان هفتم داده ایم.

گام به گام زبان هفتم درس اول

مکالمات در درس اول زبان در مورد نحوه معرفی خود می باشد. در گام به گام درس اول زبان هفتم جواب تمرین های این درس قرار گرفته است و همچنین جواب تمرین های درس اول کتاب کار زبان نهم را می توانید در گام به گام  درس اول کتاب کار زبان هفتم مطالعه کنید که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید.

گام به گام زبان هفتم درس دوم

مکالمات درس دوم زبان هفتم، در مورد معرفی شخص دیگری است. گام به گام زبان هفتم درس دوم و گام به گام  درس دوم کتاب کار زبان هفتم به ترتیب جواب تمرین های این درس سوم کتاب زبان هفتم و کتاب کار زبان هفتم را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام زبان هفتم و کتاب کار درس سوم

در درس سوم نیز درخصوص صحبت کردن در مورد سن و روزهای هفته صحبت می شود. جواب تمرین های این درس را می توانید در گام به گام درس سوم زبان هفتم و همچنین جواب تمرین های درس سوم کتاب کار زبان هفتم را می توانید در گام به گام  درس سوم کتاب کار زبان هفتم مطالعه کنید.

گام به گام زبان هفتم درس چهارم

مکالمات در درس چهارم نیز در خصوص صحبت در مورد خانواده است. گام به گام درس چهارم زبان هفتم، پاسخ تمرین های این درس را در برمی گیرد و همچنین جواب تمرین های درس چهارم کتاب کار زبان هفتم را می توانید در گام به گام  درس چهارم کتاب کار زبان هفتم مشاهده کنید. می توانید آن را از باکس دانلود دریافت نمایید.

گام به گام زبان هفتم درس پنجم

در درس پنجم  به توصیف ظاهر پرداخته می شود. در گام به گام درس پنجم زبان هفتم جواب تمرین های این درس و در گام به گام  درس پنجم کتاب کار زبان هفتم، جواب تمرین های درس پنجم کتاب کار زبان هفتم قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید.

گام به گام زبان هفتم درس ششم

مکالمات درس ششم زبان هفتم، درباره صحبت در مورد دیگران و کارهای دیگران است. گام به گام زبان هفتم درس ششم ، جواب تمرین های این درس و گام به گام  درس ششم کتاب کار زبان هفتم، جواب تمرین های درس ششم کتاب کار زبان هفتم را پوشش می دهد که با مراجعه به باکس دانلود می توانید به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام زبان هفتم درس هفتم

در درس هفتم نیز می آموزید که چگونه آدرس بدهید و یا یک شماره تلفن را بخوانید. جواب تمرین های درس هفتم در گام به گام درس هفتم زبان هفتم و همچنین جواب تمرین های درس هفتم کتاب کار زبان هفتم را می توانید در گام به گام  درس هفتم کتاب کار زبان هفتم مطالعه کنید.

گام به گام زبان هفتم درس هشتم

در درس هشتم نیز یاد میگیرد که چگونه در مورد علایق خود صحبت کنید و یا چیزهایی را به مخاطب خود پیشنهاد دهید. گام به گام درس هشتم زبان هفتم و گام به گام  درس هشتم کتاب کار زبان هفتم به ترتیب پاسخ تمرین های درس هشتم کتاب زبان هفتم و  کتاب کار زبان هفتم را  را در برمی گیرد و می توانید آن ها را از باکس دانلود دریافت نمایید.

بسیار خوشحال می شویم که نظرات خود را در خصوص محتوای این صفحه و کیفیت فایل گام به گام با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته های و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 0