دانلود گام به گام زبان هشتم و کتاب کار آن

دانلود رایگان گام به گام زبان هشتم و کتاب کار زبان هشتم همراه با معنی درس و جواب تمامی تمرین ها مطابق با کتاب درسی 99-1400

حل تمرین کتاب زبان هشتم و کتاب کار زبان هشتم

درس زبان انگلیسی در متوسطه اول با نام PROSPECT ارائه می شود و در قالب دو کتاب تنظیم شده است: کتاب دانش آموز و کتاب کار.

البته که مشخص است تدریس از روی کتاب دانش آموز صورت می گیرد. این کتاب هفت درس دارد و پس از هر دو درس یک review گنجانده شده است. review شامل چند تمرین مروری می شود.

ما در این صفحه هم گام به گام کتاب دانش آموز و هم گام به گام کتاب کار زبان هشتم را برای شما فراهم کرده ایم. این گام به گام شامل ترجمه درس، ترجمه مکالمات موجود در درس، جواب بخش های شنیداری و خلاصه کلیه تمرین های هر دو کتاب است.

گام به گام زبان هشتم را برای هر دو کتاب می توانید به رایگان از همکلاسی دریافت کنید. لازم به ذکر است گام به گام های زبان هشتم و کتاب کار آن با کتاب درسی چاپ 99-1400 همخوانی دارند.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های هشتم به صفحه گام به گام هشتم مراجعه کنید.

گام به گام زبان هشتم

پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا خود تمرین های درس را انجام دهید و سپس برای اطمینان از درستی جواب های خود به گام به گام نگاهی بیاندازید. تنها در این صورت است که گام به گام به روند یادگیری شما کمک می کند.

فایل های موجود در باکس دانلود حاوی حل تمرین تمامی شش درس زبان و کتاب کار آن می باشند در صورتی که می خواهید گام به گام هر درس از زبان هشتم و یا کتاب کار آن را به طور جداگانه داشته باشید، به باکس دانلود که در انتهای صفحه آورده شده است مراجعه کنید. 

چنان چه گفته شد زبان هشتم در هفت درس تنظیم شده است. کتاب کار زبان هشتم نیز هفت درس دارد. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هفت درس زبان هشتم داده ایم.

گام به گام زبان هشتم درس اول

درس اول زبان هشتم درباره صحبت در مورد ملیت خود و دیگران و کشورهاست می باشد. در گام به گام درس اول زبان هشتم ترجمه متن مکالمه ابتدای درس با عنوان My Nationality آمده و ترجمه و جواب تمرین ها در ادامه قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید. همچنین جواب تمرین های درس اول کتاب کار زبان هشتم را می توانید در گام به گام درس اول کتاب کار زبان هشتم مشاهده کنید.

گام به گام زبان هشتم درس دوم

مکالمات درس دوم زبان هشتم، در مورد فعالیت های روزانه، روزهای هفته و زمان است. گام به گام زبان هشتم درس دوم، ترجمه و جواب تمرین های این درس را پوشش می دهد. همچنین جواب تمرین های درس دوم کتاب کار زبان هشتم، در گام به گام درس دوم کتاب کار زبان هشتم می باشد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام زبان هشتم درس سوم

در درس سوم زبان هشتم درباره توانایی ها صحبت می شود. ترجمه و جواب تمرین های این درس را می توانید در گام به گام درس سوم زبان هشتم و همچنین جواب تمرین های درس سوم کتاب کار زبان هشتم را می توانید در گام به گام درس سوم کتاب کار زبان هشتم مطالعه کنید.

گام به گام زبان هشتم درس چهارم

در درس چهارم زبان هشتم  به مشکلات سلامتی و توصیه هایی برای رفع آنها، پرداخته می شود. گام به گام درس چهارم زبان هشتم، ترجمه متن مکالمات و پاسخ تمرین های این درس را در برمی گیرد و همچنین در گام به گام درس چهارم کتاب کار زبان هشتم می توانید پاسخ تمرین های درس چهارم این کتاب را ببینید.

گام به گام زبان هشتم درس پنجم

در درس پنجم یاد میگیرد که چگونه در مورد  شهرها و مکان های دیدنی آن ها، موقعیت جغرافیایی و توصیف یک شهر صحبت کنید و یا چیزهایی را په مخاطب خود پیشنهاد دهید. گام به گام زبان هشتم درس پنجم، ترجمه و جواب تمرین های این درس را پوشش می دهد. همچنین جواب تمرین های درس پنجم کتاب کار زبان هشتم، در گام به گام درس پنجم کتاب کار زبان هشتم می باشد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام زبان هشتم درس ششم

در درس ششم نیز می آموزید که چگونه در مورد مکان های دیدنی یک روستا، فصل ها و آب و هوا صحبت کنید. ترجمه متن درس و جواب تمرین های درس ششم زبان هشتم و کتاب کار زبان هشتم را می توانید به ترتیب در گام به گام درس ششم زبان هشتم و گام به گام درس ششم کتاب کار زبان هشتم بخوانید.

گام به گام زبان هشتم درس هفتم

در درس هفتم نیز می آموزید که چگونه در مورد تفریحات و فعالیت هایی که خود یا دیگران در وقت آزاد خود انجام میدهید صحبت کنید. ترجمه متن درس و جواب تمرین های درس هفتم زبان هشتم و کتاب کار زبان هشتم را می توانید به ترتیب در گام به گام درس هفتم زبان هشتم و گام به گام درس هفتم کتاب کار زبان هشتم بخوانید.

بسیار خوشحال می شویم که نظرات خود را در خصوص محتوای این صفحه و کیفیت فایل گام به گام با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته های و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 7

م
م جوادی

بسیار مفید وعالی. ممنونم بابت زحمات شما

گ
گمنام

ممنون دستتون درد نکنه

ا
ادیب سلیمانی

سلام عالی بود دستتون درد نکنه

ک
کوثر رجبی

ممنون دستتون درد نکنه

م
محمد مهدی ملاشاهی

خیلی ممنون شما درد نکنه

ن
ناشناس

عالیه واقعامرسی ممنون دستتون دردنکنه

ن
ناشناس

عالیه خیلی ممنون

ف
فاطمه قاسمی

عالی واقعا مرسی ممنون