دانلود گام به گام ریاضی هفتم اختصاصی همکلاسی

جواب تمام تمرین‌ها، فعالیت‌ها و کار درکلاس‌های کتاب ریاضی شما در گام‌به‌گام ریاضی هفتم همکلاسی آمده است. ما با همکاری معلمان با تجربه این درس گام به گام ریاضی هفتم را به صورت اختصاصی برای شما کلاس هفتمی‌ها تهیه کرده‌ایم.

این فایل چه ویژگی هایی دارد؟
  •  پوشش تمام فعالیت ها ، حل تمرین ها و کار در کلاسها
  • استفاده از دبیران مسلط و با تجربه برای پاسخ ها
  • گرافیک زیبا
  • کاملا اختصاصی
  • فایل تماما تایپ شده میباشد
  • همراه با توضیحات اضافی و نکات مهم مربوط به هر سوال
سر فصل های مطرح شده در این فایل
جواب تمرین های راهبرد های حل مسئله-فصل اول
جواب تمرین های عددهای صحیح-فصل دوم
جواب تمرین های جبر و معادله-فصل سوم
جواب تمرین های هندسه و استدلال-فصل چهارم
جواب تمرین های شمارنده ها و اعداد اول-فصل پنجم
جواب تمرین های سطح و حجم- فصل ششم
جواب تمرین های توان و جذر- فصل هفتم
جواب تمرین های بردار و مختصات- فصل هشتم
جواب تمرین های آمار و احتمال-فصل نهم

حل تمرین ریاضی هفتم 

در ریاضی هفتم یادگیری مباحث مطرح شده صرفاٌ با انجام فعالیت‌ها و تمرین های کلاسی صورت می گیرد. ریاضی هفتم نه فصل دارد و هر فصل نیز به چندین درس تقسیم شده است و هر درس شامل تعدادی فعالیت، کار در کلاس و تمرین می‌شود. در پایان هر فصل نیز بخشی با عنوان مرور فصل آمده است که شامل مفاهیم مطرح شده در فصل و یک تمرین ترکیبی است.

گام‌ به‌ گام ریاضی هفتم در همکلاسی جواب تمامی این تمرین‌ها، فعالیت‌ها و کاردرکلاس‌ها را به صورت یکجا دربردارد.همان طور که در قسمت ابتدایی این نوشته گفتیم این گام‌به‌گام با همکاری معلمان باتجربه ریاضی و به صورت اختصاصی برای مخاطبین همکلاسی تالیف شده است.

حل تمرین ریاضی هفتم به صورت تایپ شده و همراه با رسم شکل‌های مربوط است. همچنین توضیحات و نکات مهم مربوط به هر تمرین در گام‌به‌گام آورده شده است. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا خودتان تمرین های کتاب را حل کنید و سپس برای اطمینان از درستی یا نادرستی جواب های خود به گام به گام مراجعه کنید.

خوشحال خواهیم شد درصورت دانلود فایل گام به گام ریاضی هفتم نظرها، پیشنهادها و یا انتقادهای خود را در مورد آن برای ما ارسال کنید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که به ما کمک می‌کند تا همکلاسی را مطابق با خواسته‌ها و نیازهای شما پیش ببریم. 

گام به گام فصل اول ریاضی هفتم 

فصل اول ریاضی هفتم به راهبردهای حل مساله می پردازد که به راهبرد حل مساله، راهبرد الگوسازی، حذف حالت های نامطلوب و الگویابی، راهبرد حدس و آزمایش ، زیر مسله و تبدیل مساله به مسائل ساده تر تقسیم می شود. گام به گام فصل اول ریاضی هفتم جواب فعالیت ها، جواب کار در کلاس ها و جواب تمرین های فصل اول را پوشش می دهد.

گام به گام فصل دوم ریاضی هفتم 

فصل دوم ریاضی هفتم در خصوص اعداد صحیح و جمع و تفریق و ضرب و تقسیم بین آن ها صحبت می کند. جواب فعالیت ها، کار در کلاس ها و همچنین جواب تمرین های فصل دوم ریاضی هفتم را می توانید در گام به گام فصل دوم ریاضی هفتم بیابید.

گام به گام فصل سوم ریاضی هفتم 

عنوان فصل سوم ریاضی هفتم "جبر و معادله" است و در چهار درس الگوهای عددی، عبارت جبری و مقداری عددی یک عبارت جبری آمده است و در درس آخر به معادله می پردازد. جواب تمرین های فصل سوم ریاضی هفتم و همچنین پاسخ تمامی فعالیت ها و کار در کلاس های این فصل در گام به گام فصل سوم ریاضی هفتم ارائه شده است. 

گام به گام فصل چهارم ریاضی هفتم 

" هندسه و استدلال " فصل چهارم ریاضی هفتم است و در آن روابط بین پاره‌خط‌ها و زاویه ها و همچنین تبدیلات هندسی معرفی می شود. گام به گام فصل چهارم ریاضی هفتم شامل حل فعالیت ها و کار در کلاس های این فصل است و همچنین جواب تمرین های فصل چهارم ریاضی هفتم را نیز پوشش می دهد.

گام به گام فصل پنجم ریاضی هفتم 

گام به گام فصل پنجم ریاضی هفتم، جواب فعالیت ها و کار در کلاس ها و همچنین جواب تمرین های پایانی این فصل را دربردارد. فصل پنجم ریاضی هفتم تحت عنوان شمارنده ها و اعداد اول آمده است و تمرین ها و فعالیت های این فصل به اعداد اول، بزرگترین شمارنده مشترک و کوچکترین مضرب مشترک اختصاص دارد.

گام به گام فصل ششم ریاضی هفتم 

فصل ششم ریاضی هفتم  به معرفی سطح و حجم و محاسبه آن ها می پردازد.  تمرین ها مربوط به محاسبه عبارات توان دار و ساده کردن آن ها و جذر و ریشه ، عمده تمرین های مربوط به این فصل است. جواب فعالیت ها، کار در کلاس ها و همچنین جواب تمرین های فصل ششم ریاضی هفتم  را می توانید در حل تمرین فصل ششم ریاضی هفتم بیابید. 

گام به گام فصل هفتم ریاضی هفتم 

حل تمرین فصل هفتم ریاضی هفتم شامل جواب فعالیت ها، کار در کلاس ها و همچنین پاسخ تمرین های این فصل است. فصل هفتم ریاضی هفتم در خصوص توان و جذر است.

گام به گام فصل هشتم ریاضی هفتم 

گام به گام فصل هشتم ریاضی هفتم شامل جواب فعالیت ها، کار در کلاس ها و همچنین پاسخ تمرین های این فصل است.  فصل هشتم ریاضی هفتم در خصوص بردار و مختصات صحبت می کند. گام به گام فصل هشتم ریاضی هفتم توسط تیم همکلاسی آماده شده است.

گام به گام فصل نهم ریاضی هفتم 

فصل نهم آخرین فصل از ریاضی هفتم است و در خصوص مبحثی کاملا متفاوت از مبحث های پیشین یعنی آمار و احتمال صحبت می‌کند. جواب تمرین های آمار و احتمال را در گام به گام فصل نهم ریاضی هفتم می توانید بیابید. 

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 49.09 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 10

س
سارا ریگی

عالیه ???????????? ممنون از سایت هم کلاسی

ب
بهنام رضایی

خیلی ممنون خسته نباشید بسیار کاربردی هست من برای فرزندم استفاده میکنم از این کمک آموزشی باعث میشه دانش آموز پیشرفت کند مثل شاگرد اول ها درس بخوانند.

ف
فاطمه مرادی

عالییییی بودند خیلی خوب دستتون دردنکنههههههه

م
ملیکا

عالیه بسیارعالی

ح
حدیثه عظیمی ۱۴ ساله تکاب

عاااااآلی به شما هم پیشنهاد میکنم

پ
پارسا صفاری

عالیه خیلی خوبه حتما دانلود کنید

A
ALEX

خیلی خوب ، جامع و مفید بود ممنون

ا
امیذ

خیلی خوب بود مرسی از تهیه کننده این برنامه

z
zh

عالی بود .خیلی کمکم کرد

M
M

سلام خیلی عالی ممنون