دانلود جزوه شیمی سوم فصل ترمودینامک ( استاد عسگری )

جزوه کنکوری ترمودینامیک شیمی 3 ویژه داوطلبین کنکور سراسری ریاضی و تجربی قرار گرفت

توضیحات جزوه شیمی سوم فصل ترمودینامک

در این پست جزوه شیمی سوم فصل ترمودینامک تالیف آقای عسگری را برای کنکوری های 97 قرار داده ایم . جزوه شیمی سوم فصل ترمودینامک شامل درسنامه ای کامل از مطالب فصل دو شیمی سه می باشد. در جزوه فصل 2 شیمی 3 نکات کنکوری درس شیمی به طور مفصل توضیح داده شده است و برای تثبیت مطالب علاوه بر درسنامه یک سری تست های جامع فصل ترمودینامیک در هر بخش گنجانده شده است. درسنامه فصل دوم شیمی سوم دبیرستان علاوع بر ارائه ای توضیحات کامل در هر بخش از فصل ترمودینامیک شیمی سه تست های مربوط به این فصل را نیز ارائه نموده است . 

 دانلود جزوه شیمی سوم فصل ترمودینامک ( استاد عسگری )

درباره جزوه شیمی سوم فصل ترمودینامک

 فصل دو شیمی سال سه با عنوان فصل ترمودینامیک شیمیایی برای هر دو رشته ی ریاضی و تجربی بسیار مهم است . اگر به بودجه بندی کنکور تجربی 97 و بودجه بندی کنکور ریاضی 97 در مورد فصل ترمودینامیک شیمیایی در کنکور سراسری سال های گذشته نگاه کنیم در هر دو رشته ی ریاضی و تجربی به طور میانگین چهار سوال  از فصل ترمودینامکی مطرح شده است و در کنکور تجربی 96 و کنکور ریاضی 96 از فصل دوم شیمی سال سه 4 سوال مطرح شده است . 

شیوه ی طرح سوالات کنکور سراسری در سال های اخیر تغییراتی زیادی داشته و طراحان سعی کرده اند که با طراحی سوالات مفهومی و ترکیبی میزان آموخته های کنکور ها را به چالش دعوت کنند. سوالات شیمی در کنکور سراسری تجربی و ریاضی بر همین روال طراحی می شوند . داوطلب کنکور برای تسلط کامل بر مطالب شیمی سوم فصل دو علاوه بر مطالعه درسنامه های کامل و جامع باید اقدام به حل تست های فصل ترمودینامیک نیز نماید همچنین حل سوالات کنکور سراسری نیز بسیار مهم است.

محنوای فصل دوم شیمی سوم دبیرستان ( فصل ترمودینامیک ) ابتدا در مورد این علم و روشهای انتقال انرژی توضیح می دهد . سپس به روابط مربوط به ظرفیتهای گرمایی می پردازد. بخش های دیگر فصل ترمودینامیک شیمایی شامل سامانه ها و رابطه ی گرما ، مول و گرمای واکنش ، آنتالپیهای که جزء قسمت های مهم در سوالات کنکور سراسری است و قانون هس ، محاسبه ی گرمای واکنشها با کمک آنتالپی تشکیل و آنتروپیاست . در واقع احتمال طراحی سوال از تمام بخش های فصل 2 شیمی 3 دبیرستان وجود دارد. به شما توصیه میشود بهترین منابع کنکور 97 در مورد درس شیمی مطالعه نمایید .

نویسنده : محمد عسگری
حجم : 2.09 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

ز
زهرا موسوی

جزوه های استاد عسگری واقعا محشره من دی وی دی هاشونم دارم. خدا خیرتون بده که به ما کنکوریا کمک میکنید.

N
N

ooookkkk

N
N

این جزوه واقعا عالیه

N
N

فوق العاده عالی