جزوه قواعد درس اول زبان یازدهم ( استاد سیاحان )

در این بخش درسنامه قواعد درس اول زبان انگلیسی سال یازدهم ویژه ی دانش آموزان تجربی و ریاضی و انسانی قرار گرفته است.

درباره جزوه قواعد درس اول زبان یازدهم

مطلب امروز ما جزوه قواعد درس اول زبان یازدهم می باشد که دانش آموزان سال یازدهم رشته های ریاضی و تجربی و انسانی می توانند ازآن استفاده نمایند.جزوه قواعد درس اول زبان یازدهم که توسط استاد سیاحان تالیف شده است قواعد مربوط به درس اول زبان انگلیسی یازدهم را بصورت کامل توضیح داده است. قواعد درس اول زبان یازدهم در مورد اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش می باشد که همراه با اسم مفرد یا جمعی است که به کار برده می شود و میتواند جزء سوالاتی مهمی گرامری باشد که در سوالات کنکور مطرح مشود. در جزوه دستنویس درس اول زبان سال یازدهم مترادف هایی را که در متن وجود دارد برای یادگیری بهتر دانش آموز ذکر شده است. نکته ی مهمی که هر دانش اموز باید به آن دقت کند مطالعه کامل متن ها و لغات کتاب برای تسلط بیشتر می باشد.

 جزوه قواعد درس اول زبان یازدهم

توضیحات درس اول زبان یازدهم

در درس اول زبان انگلیسی یازدهم و سایر دروس زبان یازدهم شامل مکالمه و ریدینگ و کلمات و گرامر و سایر بخش هایی دیگر می باشد . کتاب تالیف جدید زبان یازدهم دارای دسته بندی و توضیحات بهتر نسبت به کتاب های دوره های قبل می باشد و سعی میکند که توانایی خواندن و نوشتن را در دانش آموزان سال یازدهم بهبود ببخشد.  هر فصل از زبان یازدهم شامل این موارد است  GET Ready, NEW WORDS AND Expressions, CONVERSATION , GRAMMAR, LISTENING AND SPEAKING, PRONUNCIATION, WRITING, WHAT YOU LEARNED وسعی میکند هر آنچه را لازم است تا دانش آموز در درس زبان موفق و آماده شود ارائه کرده است.

در این بخش در مورد لغات در سوالات کنکور سراسری صحبت می کنیم . دانش آموزان سال یازدهم باید مطلع باشند که سوالات زبان در کنکور سراسری در بخش لغات و ریدینگ و کلوز تست فقط از داخل متن کتاب مطرح نمی شود بلکه از خارج کتاب نیز ممکن است لغاتی مطرح شود که البته ایم موضوع جای نگرانی ندارد . دانش آموزان سال یازدهم باید بر تمام لغاتی که از دوره متوسطه اول تا الان آموخته اند اشراف کامل داشته باشند و لغت را به خوبی در ذهن خود حفط نمایندو سپس از کتاب های کمک درسی زبان که لغات مهم خارج از کتاب که احتمال دارد در کنکور سراسری مطرح شوند را مطالعه نماید و برای اینکه تسلط کامل پیدا کند باید از همین سال تحیلی این روند را شروع نماید . بدون شک مطالعه درس نامه های قوی و تست زنی شما را به مهارت کافی برای پاسخ گویی به سوالات زبان درکنکور سراسری می رساند.

نویسنده : سیاحان ( زبان )
حجم : 0.34 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 14

ح
حمیدرضا قربانی آلمانجدید

خیلی ممنون واضح

د
دانش اموز

بسیار عالی دستتون درد نکنه

m
m

سلام خسته نباشید واقعا خیلی خوب بود ممنون

م
مبین

بسیار خلاصه و عالی خسته نباشی

M
Maliheh ariyan

بسیاااار عالییی❤❤

ن
نا شناس

واقعا این همه تلاش رو چه کنیم

ر
رین سی جی

کاملا واضح و نکات مهمی که برای امتحان ها ازش میاد داشت مرسی.

a
aynam

سلام سایت فوق العاده عالی دارید.

a
amir

awliii mmnoon

y
yalda~

خیلی مختصر بود

m
mehdi

خیلی خوب بود

N
N

خوب بود

N
N

جذاب بود☺

N
N

ممنون . نکات خوبی داشت.