جزوه فصل سوم فیزیک دهم ( استاد حاتم آبادی )

فصل سوم فیزیک سال دهم راجع به ویژگی های فیزیکی مواد صحبت می کند.

توضیحات جزوه فصل سوم فیزیک دهم 

جزوه فصل سوم فیزیک سال دهم متوسطه کاری از استاد حاتم آبادی ویژه دانش آموزان سال دهم و کنکوری در این پست قرار گرفت. جزوه فصل سوم فیزیک دهم که مطالب آن راجع به ویژگی های فیزیکی مواد می باشد شامل درسنامه ای کامل از مطالب این فصل می باشد و با توضیحات کامل سعی کرده است که مطالب فصل فصل سوم فیزیک دهم متوسطه به طور کامل تفهیم نماید . جزوه فصل سوم فیزیک سال دهم به صورت دست نویس می باشد و دانش اموزان هر دو رشته ی ریاضی و تجربی می توانند از آن استفاده نمایند. دانش اموزان دهمی نیز می توانند جزوه فیزیک دهم فصل دوم را از اینجا دانلود نمایند.

 جزوه فصل سوم فیزیک دهم ( استاد حاتم آبادی )

درباره فصل سوم فیزیک دهم

ویژگی های فیزیک مواد عنوان فصل سوم فیزیک سال دهم می باشد .در فصل سوم فیزیک دهم تجربی و ریاضی درابتدا  با بعضی از ویژگی های فیزیکی ماده ( جامد ، مایع و گاز ) آشنا می شود . در ادامه به بررسی  نیروهای بین مولکولی و ویژگیهای فیزیکی مواد در مقیاس نانو پرداخته است. پس ازبه توضیحات درباره ی فشار در شاره ها پرداخته و در ادامه در مورد شناوری، اصل ارشمیدس و اصل برنولی را به همراه بعضی از کاربردهای آن ها  بررسی نموده است.

با توجه به اینکه کتاب فیزیک دهم تجربی و ریاضی جدید التالیف می باشد شاید در ذهن دانش آموزان دهم این سوال به وجود بیاید که نحوه ی طرح و تعداد سوال احتمالی از هر فصل چگونه خواهد بود. در پاسخ به این سوال باید گفت که نحوه ی طرح سوالات تغییر آنچنانی نخواهد داشت و رویه طرح سوالات همانند سال های قبل خواهد بود و مطالبق با متن کتاب درسی که دارید خواهد بود اما با توجه به این نکته که کتاب های متوسطه دهم با کتاب های فیزیک دوم دبیرستان از لحاظ محتوا شباهت زیادی دارند شما می توانید سوالات کنکوری سال های قبل را در کتاب های کمک درسی که بصورتی کارشناسی قابلیت استفاده آن را برای شما تشخیص می دهد استفاده نمایید و این گونه می توانید با روند سوالات فیزیک در سال های قبل به راحتی آشنا شوید و نگرانی خود را در مورد این موضوع از بین ببرید. با توجه به زمان کافی دانش اموزان دهمی تا کنکور سراسری اگر مطالعه ی کنکوری خود را از همین امسال شروع کنند و تا زمان کنکور این مطالعه را بصورت پیوسته و مرتب ادامه بدهند در کنکور سراسری نتایج بسیار عالی را به دست خواهند آورد .

دانش اموزان دهمی نظر خودتون را در مورد این جزوه و منابع برتر برای مطالعه فیزیک در این بخش بیان کنید.

نویسنده : دکتر حاتم آبادی (فیزیک)
حجم : 2.1 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 27

r
r

این جزوه واقعا عالیه همه نکات مهم فصل رو نوشته

ا
النا

عالی خسته نباشید

.
...

عالییییی بود دمتون گرم

S
Sisiblk

خیلی خیلی خوب هستن عالین عالیییییی خسته نباشید

م
محمد علی فرقانی

خدا پدر و مادر هرکه این پیدی اف و درسته کرده بیامرزه

علی

بسیار عالی واقعا در این شرایط نامتعادل حضوری و غیر حضوری این جزوه عالی هست

ش
شراره

خیلییییی گلی استاد دست مریزاد عجب جزوه ای

س
سارا

عشق کردم با این جزوه عالی و کامل وجامع بود مچکرم استاد

ع
علی اکبر

به نظر شما جزوه این استاد بهتره یا استاد گرمرودی

.
.....

عالی هست ولی میتونست جامع ترم باشه

h
hasti

عالیه ممنون از زحماتتون

H
H.s

خیلییی عالی بود ممنون ❤

ف
فرناندو دیکاپریو

خوب بود عالی بود

z
zahra

عالی بود دستتون درد نکنه سپاس

m
mehrnaz

سلام از اینکه زحمت کشیدید و جزوه تون رو در اختیار ما قرار دادید ممنون . ولی بازم این دلیل نمیشه که بسیاری از کاربران به استادای دیگه توهین کنن!!! با این رفتار شخصیتتون رو خرد نکنید

م
محمد

ممنون خوب بود دستتون درد نکند

ا
امیر

من فردی هستم که خیلی به فیزیک علاقه ندارم و همیشه ازش می ترسیدم. اما با دیدن این جزوه و استفاده از آن بسیار فهم مطالب برایم آسان شد. ممنون از اینکه دانش خود را با دیگران سهیم کردید. خدا اجرتان دهد.

ا
امیرحسین ایمانیان

سلام درود بر آقای دکتر حاتم آبادی که اینقدر کارشون عالیه... به جرئت میگم که بقیه بیخود میکنن جزوه میدن بیرون، چون اون جزوه ها بدرد خودشون میخوره؛ طولانی و غیر قابل فهم... لطفا همیشه توی سایت قشنگتون جزوه های دکتر حاتم آبادی رو بگذارید.

M
Mitra qaderi

Khili alie o khob tozih dde mn k khoshm omd❤

م
مبینا

عالی بود دستتون دردنکنه

آ
آرش

عالی بود بدردم خورد

N
N

خوبه....

N
N

عالی بود

N
N

خوب بود ممنون ازتون

م
مینا

عالی بود ممنون

م
محمد رضایی

جامع و عالی بود

N
N

فوق العاده بود مرسی