جزوه فصل دوم فیزیک سوم دبیرستان تجربی ( استاد ظریفیان )

فصل دوم فیزیک سوم دبیرستان رشته ی تجربی جزء فصل هایی است که هر ساله درصد قابل توجهی از سوالات کنکور را در درس فیزیک به خود اختصاص می دهد.

توضیحات جزوه فصل دوم فیزیک سوم دبیرستان تجربی

در این بخش جزوه ی فصل دوم فیزیک سال سوم کاری از آقای ظریفیان جهت دانلود قرار گرفته است . جزوه فصل دو فیزیک سوم دبیرستان شامل خلاصه ای کامل از مطالب فصل الکتریسیته جاری و مقاومت می باشد و علاوه بر آن برای هر درسنامه تست های مخصوص به آن اضافه شده است و کلید تست های هر صفحه در انتهای آن صفحه جهت دسترسی سریع و راحت شما عزیزان قرار گرفته است . فصل دوم فیزیک سال سوم دبیرستان یکی از فصل های بسیار مهم برای داوطلبین هر دو گروه آزمایشی تجربی و ریاضی می باشد.

 جزوه فصل دوم فیزیک سوم دبیرستان تجربی

بودجه بندی فصل دوم فیزیک سوم دبیرستان تجربی

به همه ی داوطلبان بررسی بودجه بندی فصل های مختلف فیزیک از جمله فصل دوم فیزیک سوم را توصیه میکنیم زیرا با بررسی بودجه بندی هر فصل متوجه خواهیم شد که زمان اختصاص یافته برا برای مطالعه هر فصل نسبت به فصل دیگر باید متفاوت باشد و فصل هایی که بودجه بندی بیشتری را به خود اخصاص داده اند باید زمان مطالعاتی بیشتری نیز داشته باشند. فصل دوم فیزیک سال سوم از لحاظ تعداد سوالات در هر دو گره ریاضی و تجربی سهم قابل توجهی را هرساله به خود اختصاص داده است. در بررسی بودجه بندی فصل دو فیزیک سوم تجربی در سال های گذشته می بینیم که تقریبا هر ساله سه تست از آن مطرح شده است و در بررسی بودجه بندی فصل دوم فیزیک سوم در رشته ی ریاضی می بینیم که هرسال حداقل سه تست از آن مطرح شده است.

تعداد سوالات فیزیک در کنکور رشته ی ریاضی 45 سوال با زمان پاسخ گویی 55 دقیقه می باشد. 60 الی 65 درصد سوالات از فیزیک پایه و 35 الی 40 درصد سوالات از فیزیک پیش دانشگاهی مطرح می شود.درس فیزیک در رشته ی ریاضی دارای ضریب 9 می باشد.

تعداد سوالات فیزیک در کنکور رشته ی تجربی شامل 30 سوال با مدت زمان پاسخگویی 37 دقیقه می باشد. 55 تا 57 سوالات از فیزیک پایه و 45 تا 47 درصد سوالات از فیزیک پیش دانشگاهی مطرح می شود.

با توجه به زمان اختصاص یافته و اینکه بیشتر سوالات فیزیک حلی هستند باید داوطلب به تسلط بالایی در حل سوالات دست یافته باشد و این امر زمانی میسر است که دانش آموز ابتدا درسنامه های جامع و کنکور را مطالعه کرده باشد سپس تست های زیادی در این ضمینه را حل کرده باشد و سرعت و دقت خود را درپاسخ گویی به تست ها بسنجد و با شرکت در آزمون های آزمایشی محیطی شبیه کنکور را برای خود آماده کرده باشد.

نویسنده : نوید ظریفیان
حجم : 2.54 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

N
N

برای من دانلود نمیشهههه

N
N

دمش گرم

N
N

فیزیک با طعم مفهوم

N
N

good

N
N

عالیه...حرف نداره...از جزوه های معلم بهتره

N
N

برای دور کردن درس خوبه